САБОТА, 29 СЕПТЕМВРИ 2018

Како да постигнете баланс помеѓу приватниот живот и работата? Водете исполнет живот!

Неодамна организацијата за економска соработа и развор спроведе истражување за да одреди во кои држави работниците најмногу постигнуваат баланс помеѓу работата и приватниот живот. Како фактори на определување во листата беа вклучени просечното работно време, времето за себе и стапката на вработени мајки. На крајот, Холандија се најде на врвот, додека САД се најде најдолу на листата.

Многубројни студии покажаа дека луѓето кои работат подолго време и немаат многу време за себе имаат 33% поголем ризик од мозочен удар и 13% поголем ризик од срцеви заболувања. За среќа, постојат начини да се балансира приватниот живот и бизнисот со цел да го заштитите вашето здравје.

post cover photo

Водете сметка како го поминувате работното и слободното време

Многу луѓе поминуваат многу часови во канцеларијата едноставно затоа што своето време го губат не незначајни активности. Размислете дали и вие сте една од тие личности и почнете да водите сметка за секоја минута што ја поминувате во вашиот ден, на работа и дома. Елиминирајте ги активностите кои ве деконцентрираат и само ви го одземаат време: пребарување на интернет и зборување на телефон. Клучот за балансиран живот се крие во начинот на кој го поминувате времето.

Активен социјален живот

Истражувањата покажуваат дека активниот социјален живот е клучен за вашето здравје. Луѓето кои се изолираат од другите имаат зголемена смртна ризичност за 50%. Меѓутоа при одржувањето на социјалниот живот може да наидете на потешкотии доколку сакате да го развиете вашиот бизнис. Еден од начините да ја надминете оваа пречка е да ги распоредите социјалните активности со вашите пријатели. На пример: испланирајте месечна вечера со вашите најблиски пријатели и забележете го тоа во вашиот календар. На овој начин ќе можете да го направите планот и распоредот според социјалниот календар, а не обратно.

Пронајдете здрав начин за да се справите со стресот

Без разлика колку незначајни активности ќе елиминирате од вашиот ден или колку често се среќавате со вашите пријатели, сепак да се биде успешен претприемач е стресна работа. Хроничниот стрес може негативно да влијае врз вашето тело и ум, резултирајќи со сериозна здравствена состојба (срцево заболување или висок крвен притисок). Тогаш како да се справите со стресот? На здрав начин. Пронајдете активности кои ве смируваат и ви влијаате добро на вашето ментално здравје: прошетки во природа, медитации, спортски активности, читање книги, слушање музика. Ставете се на прво место и пронајдете го вашиот начин за справување со стресот.

 

© ladybook.mk Сите права се задржани.

Текстот не смее да се емитува или печати, без писмено одобрување од ladybook.mk.

Bella prolet 19

Инспиративни жени кои покажуваат дека убавината нема граници

Туризам
ladybook TRENDING

ВУДСТОК ДЕВОЈКИ – НАЈДОБРИТЕ СТИЛСКИ МОМЕНТИ ОД 1969

Туризам

BMI КАЛКУЛАТОР

BMI Result

Што е BMI?

Индекс на телесната маса е показател на нутритивниот статус на еден поединец и важи за лица постари од 18 години. Со BMI калкулаторот можете да пресметате дали имате прекумерена, поднормална или нормална тежина. Здрав BMI резултат би бил оној измеѓу 20 и 25.

БМИ го покажува односот помеѓу тежината и висината на телото, но не се зема во предвид составот на телото. Тој не може да го илустрира точниот процент на телесните масти во однос со мускулите или коскената маса.

Поединци со висок БМИ се категоризирани како дебели, но постојат и исклучоци. На пример, кај многу крупните луѓе, бодибилдерите, бремените жени и луѓе пониски од 1.5 метар, БМИ индексот е голем, но тоа не значи дека тие се дебели бидејќи процентот на мускулите и коскената маса во однос на висината е голем.

Ве молиме внесете ги сите полиња за да може да го пресметаме вашиот БМИ.

BMR КАЛКУЛАТОР

ПРЕСМЕТАЈ КАЛОРИИ

  калории дневно - Вашиот Основен метаболички степен (BMR)

Основен метаболички степен е најниската потрошувачка на енергија неопходна за одржување на виталните процеси на телото во текот на 24 часа. Односно, ја претставува минималната количина на енергија потребна за непречено функционирање на срцето, белите дробови, нервниот систем, бубрезите, црниот дроб, цревата, мускулите, кожата, итн. Вашиот BMR не ги вклучува калориите кои се согоруваат од нормалните дневни активности или вежби. Дополнително вежбање го зголемува вашиот BMR, го подобрува вашето здравје и способноста на вашето тело да гори повеќе енергија. Потребни ви се:
  •    - калории дневно за да ја задржите истата тежина
  •    - калории дневно за да загубите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да загубите 1 килограм неделно
  •    - калории дневно за да качите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да качите 1 килограм неделно
Најдобар начин за губење на телесната тежина е преку правилна исхрана и вежбање. Намалувајте ги калориите постепено и внимавајте да не ги намалите под 1000 калории дневно. Брзото слабеење може лошо да се одрази врз вашето здравје, а исто така и допринесува до брзо враќање на загубените килограми. Губете килограми постепено, обидете се да одржите баланс во исхраната. Конзулмирајте ги сите хранливи состојки кои ви се потребни, но во помали количини. Совети
  • пијте 6/8 чаши вода на ден
  • јадете чести но мали оброци
  • јадете многу свежо овошје и зеленчук
  • избегнувајте кафе и алкохол
  • избегнувајте преработена храна како што е белиот шеќер
  • избегнувајте црвено месо и животински масти
  • намалете го внесувањето на млечни производи
  • вежбајте минимум 3 пати во неделата
Калкулаторот обезбедува одлична претпоставка и може да се користи како водич, но за најточни информации консултирајте се со вашиот нутриционист или доктор. Калкулаторот е направен по Mifflin - St Jeor равенката.
Ве молиме внесете ги сите полиња за да можеме да го пресметаме вашиот БМР.
Ladybook Контакт
МАСИВА ДООЕЛ Скопје
ул. Козле бр.88, лан.2, лок.1,
1000 Скопје, Македонја
+389 77 76 89 25 | +389 70 21 67 41

contact@ladybook.mk
marina@ladybook.mk
Ladybook Импресум
Генерален менаџер:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Уредник:
Тина Митева
tina@ladybook.mk
Новинар:
Лидија Дамјановска Апостолска
contact@ladybook.mk
Новинар:
Марина Вучковиќ
m.vuckovik@masiva.mk
Социјални медиуми:
Мила Тасевска
mila@ladybook.mk
Графичко уредување:
Виктор Гаврилски
viktor@ladybook.mk
Маркетинг:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Дизајн и развој:
ИФ КРЕАТИВА
filip@ifkreativa.com
ivana@ifkreativa.com