НЕДЕЛА, 26 АВГУСТ 2018

Што е 5:2 диета и како може да ви помогне полесно да ги намалите килограмите?

Диета - 5 букви и бесконечен број на опции низ историјата. Вистината е дека секоја девојка и жена во текот на својот живот помислува на тоа да држи диета, со цел „полесно“ да ги намали килограмите, а поголемиот дел од случаите на крајот испаѓа дека само останува беспотребно да гладува. Кога се одлучувате на ваков чекор, да се посветите на држење диета, потребно е првин да се консултирате со стручно лице, бидејќи голема е веројатноста диетата не само да ги намали килограмите, туку да придонесе и за тоа да завршите со здравствени проблеми.

Во океанот полн со безброј диета, потребно е да ја одберете онаа која нема да ви наштети. Во последно време навистина е популарна 5:2 диетата и на сите страни читаме како ја форсираат, па затоа одлучивме да истражиме и да дознаеме за што станува збор. Велат дека е диета која помага во намалувањето на килограмите, без ризик од појава на болести. Сигурно и вие сте љубопитни.

post cover photo

5:2 диетата подразбира наизменично постење, но не плашете се тоа не значи дека ќе останете без храна. Принципот е јадење нормална количина на храна 5 дена во неделата, а другите два дена го намалувате количеството на калории. Останатите два дена калориите треба да бидат 500 за жени и 600 за мажи. 

На овој начин телото не доживува стрес од диетата постојано и не складира вишок калории. Во деновите кога „гладувате“, организмот гори сѐ што јадете на деновите кога не постите. 

Внимавајте во нормалните денови да не се прејадувате. Откажете се од печива, брза храна и храна која содржи ногу шеќери. Подобро е да преферирате храна со нула калории и ниско-масна храна. Во спротивно нема да имате резултати. Исто така, внимавајте да не дојдете во ситуација да јадете премногу малку. Јадете колку што сакате, но тоа нека биде здрава храна.

Придобивки од 5:2 диетата

  • Не постои строго мени. Вие одлучувате што ќе јадете. Најважната работа е на деновите кога постите да јадете ограничено количество на калории. 
  • Нема потреба од гласување и откажување од сѐ.
  • Со оваа диета помал е ризикот од развивање психолошки стрес за време на рестрикцијата.
  • Наизменичното постење има позитивен ефект на здравјето. Резултира со намалување на шеќер во крвта и го нормализира холестеролот. Оваа диета помага да се намали ризикот од Алцхајмерова болест, канцер, дијабетес и срцеви заболувања. Се подобрува работата на мозокот и концентрацијата.
  • Секако, ќе ги намалите вишокот килограми.

Како да ја спроведете диетата?

Ако планирате мени и време кога да јадете однапред, ќе се чувствувате повеќе самоуверени. Поделете ја храната во 2-3 оброка во деновите за постење. Препорачливо е двата дена да бидат еден по друг и да поминат 12 часа од последниот оброк навечер до првиот оброк наутро.

Важно е да внесувате сѐ што му е потребно на организмот - минерали, протеини, јаглехидрати и масти. Оброците треба да бидат балансирани. За деновите кога постите бирајте соодветни намирници: ниско-масно месо и риба, белки од јајца, овошје со малку шеќер, сирење, јогурт, салати, варено месо, зеленчук и бобинки. Не заборавајте да пиете доволно вода, ќе ви помогне да избегнете дехидрација, умор и главоболка. Исто така може да бидете хербален чај. За да постигнете подобри резултати, започнете со рутина за вежбање. Важната работа е да не вежбате премногу напорно во деновите кога постите.

Ако практикувате 5:3 диета неколку недели, но не губите килограми, тогаш пробајте 4:3. Ако пак губите повеќе килограми од што треба, тогаш префрлете се на 6:1 диета. Откако ќе ја постигнете посакуваната тежина вратете се на обичната исхрана.

Секако, не заборавајте пред да започнете да се консултирате со вашиот лекар.

 

© ladybook.mk Сите права се задржани.

Текстот не смее да се емитува или печати, без писмено одобрување од ladybook.mk.

10 години Излет и отворање на летно Сектор 909

Туризам
ladybook TRENDING

ВУДСТОК ДЕВОЈКИ – НАЈДОБРИТЕ СТИЛСКИ МОМЕНТИ ОД 1969

Туризам

BMI КАЛКУЛАТОР

BMI Result

Што е BMI?

Индекс на телесната маса е показател на нутритивниот статус на еден поединец и важи за лица постари од 18 години. Со BMI калкулаторот можете да пресметате дали имате прекумерена, поднормална или нормална тежина. Здрав BMI резултат би бил оној измеѓу 20 и 25.

БМИ го покажува односот помеѓу тежината и висината на телото, но не се зема во предвид составот на телото. Тој не може да го илустрира точниот процент на телесните масти во однос со мускулите или коскената маса.

Поединци со висок БМИ се категоризирани како дебели, но постојат и исклучоци. На пример, кај многу крупните луѓе, бодибилдерите, бремените жени и луѓе пониски од 1.5 метар, БМИ индексот е голем, но тоа не значи дека тие се дебели бидејќи процентот на мускулите и коскената маса во однос на висината е голем.

Ве молиме внесете ги сите полиња за да може да го пресметаме вашиот БМИ.

BMR КАЛКУЛАТОР

ПРЕСМЕТАЈ КАЛОРИИ

  калории дневно - Вашиот Основен метаболички степен (BMR)

Основен метаболички степен е најниската потрошувачка на енергија неопходна за одржување на виталните процеси на телото во текот на 24 часа. Односно, ја претставува минималната количина на енергија потребна за непречено функционирање на срцето, белите дробови, нервниот систем, бубрезите, црниот дроб, цревата, мускулите, кожата, итн. Вашиот BMR не ги вклучува калориите кои се согоруваат од нормалните дневни активности или вежби. Дополнително вежбање го зголемува вашиот BMR, го подобрува вашето здравје и способноста на вашето тело да гори повеќе енергија. Потребни ви се:
  •    - калории дневно за да ја задржите истата тежина
  •    - калории дневно за да загубите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да загубите 1 килограм неделно
  •    - калории дневно за да качите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да качите 1 килограм неделно
Најдобар начин за губење на телесната тежина е преку правилна исхрана и вежбање. Намалувајте ги калориите постепено и внимавајте да не ги намалите под 1000 калории дневно. Брзото слабеење може лошо да се одрази врз вашето здравје, а исто така и допринесува до брзо враќање на загубените килограми. Губете килограми постепено, обидете се да одржите баланс во исхраната. Конзулмирајте ги сите хранливи состојки кои ви се потребни, но во помали количини. Совети
  • пијте 6/8 чаши вода на ден
  • јадете чести но мали оброци
  • јадете многу свежо овошје и зеленчук
  • избегнувајте кафе и алкохол
  • избегнувајте преработена храна како што е белиот шеќер
  • избегнувајте црвено месо и животински масти
  • намалете го внесувањето на млечни производи
  • вежбајте минимум 3 пати во неделата
Калкулаторот обезбедува одлична претпоставка и може да се користи како водич, но за најточни информации консултирајте се со вашиот нутриционист или доктор. Калкулаторот е направен по Mifflin - St Jeor равенката.
Ве молиме внесете ги сите полиња за да можеме да го пресметаме вашиот БМР.
Ladybook Контакт
МАСИВА ДООЕЛ Скопје
ул. Козле бр.88, лан.2, лок.1,
1000 Скопје, Македонја
+389 77 76 89 25 | +389 70 21 67 41

contact@ladybook.mk
marina@ladybook.mk
Ladybook Импресум
Генерален менаџер:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Уредник:
Тина Митева
tina@ladybook.mk
Новинар:
Лидија Дамјановска Апостолска
contact@ladybook.mk
Новинар:
Марина Вучковиќ
m.vuckovik@masiva.mk
Социјални медиуми:
Мила Тасевска
mila@ladybook.mk
Графичко уредување:
Виктор Гаврилски
viktor@ladybook.mk
Маркетинг:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Дизајн и развој:
ИФ КРЕАТИВА
filip@ifkreativa.com
ivana@ifkreativa.com