ЧЕТВРТОК, 11 ОКТОМВРИ 2018

Бои кои се тренд за сезоната есен/зима 2018

Дали го подготвивте вашиот плакар за да инспирирате низ улиците со вашиот трендовски изглед? Новите трендови веќе преовладуваат низ улиците, но сѐ уште не е доцна да ја покажете и вие вашата модерна страна. 

Додека се одлучувате за зимските парчиња, повеќе посветете се на изборот на бои. Овие 10 бои ќе преовладуваат во претстојната сезона.

Кафеава

Земјена и топла боја, која е одлична за комбинирање во студените денови. За посериозен изглед комбинирајте со темни нијанси, а доколку сакате да внесете позитивна енергија во вашите денови, тогаш комбинирајте со впечатливи нијанси.

Црвена

Секогаш одличен избор за доминантен, женствен и моќен изглед.

bella.mk

Мастило сина

Бојата на храбрите дами. Оваа сезона повторно вметнете ја во вашите секојдневни комбинации.

Циклама

За впечатлив изглед во студените денови.

Лилакова (лаванда)

Нежна боја, со која секогаш можете да постигнете нежен изглед со доволна доза на елеганција.

Портокалова

Типична боја за есенските денови. Постигнете совршен изглед комбинирајте парчиња со впечатливи портокалови нијанси. 

Маслинесто зелена

Бојата на војничкиот стил. Направете храбар потег и почесто коминирајте ја во вашите секојдневни модни варијанти.

Жолта

Некои ја сметаат за боја на летото, но тоа не значи дека не може да ја комбинирате на есенското и зимското сонце. Жолтата боја секогаш буди позитивни чувства, па затоа подобрете го вашето секојдневие со жолти парчиња. 

Сребрена

Совршен вечерен изглед: комбинација со сребрени парчиња.

Мермерно сива

Новата црна! Оваа боја е новиот тренд во светот на модата, а одлично се вклопува во секоја комбинација, од утро до вечер.

post cover photo

 

© ladybook.mk Сите права се задржани. 

Текстот не смее да се емитува или печати, без писмено одобрување од ladybook.mk. 

Мастерклас на Виктор Косаковски и работилница на Јана Цисар на 10. МакеДокс

Туризам
ladybook TRENDING

ВУДСТОК ДЕВОЈКИ – НАЈДОБРИТЕ СТИЛСКИ МОМЕНТИ ОД 1969

Туризам

BMI КАЛКУЛАТОР

BMI Result

Што е BMI?

Индекс на телесната маса е показател на нутритивниот статус на еден поединец и важи за лица постари од 18 години. Со BMI калкулаторот можете да пресметате дали имате прекумерена, поднормална или нормална тежина. Здрав BMI резултат би бил оној измеѓу 20 и 25.

БМИ го покажува односот помеѓу тежината и висината на телото, но не се зема во предвид составот на телото. Тој не може да го илустрира точниот процент на телесните масти во однос со мускулите или коскената маса.

Поединци со висок БМИ се категоризирани како дебели, но постојат и исклучоци. На пример, кај многу крупните луѓе, бодибилдерите, бремените жени и луѓе пониски од 1.5 метар, БМИ индексот е голем, но тоа не значи дека тие се дебели бидејќи процентот на мускулите и коскената маса во однос на висината е голем.

Ве молиме внесете ги сите полиња за да може да го пресметаме вашиот БМИ.

BMR КАЛКУЛАТОР

ПРЕСМЕТАЈ КАЛОРИИ

  калории дневно - Вашиот Основен метаболички степен (BMR)

Основен метаболички степен е најниската потрошувачка на енергија неопходна за одржување на виталните процеси на телото во текот на 24 часа. Односно, ја претставува минималната количина на енергија потребна за непречено функционирање на срцето, белите дробови, нервниот систем, бубрезите, црниот дроб, цревата, мускулите, кожата, итн. Вашиот BMR не ги вклучува калориите кои се согоруваат од нормалните дневни активности или вежби. Дополнително вежбање го зголемува вашиот BMR, го подобрува вашето здравје и способноста на вашето тело да гори повеќе енергија. Потребни ви се:
  •    - калории дневно за да ја задржите истата тежина
  •    - калории дневно за да загубите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да загубите 1 килограм неделно
  •    - калории дневно за да качите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да качите 1 килограм неделно
Најдобар начин за губење на телесната тежина е преку правилна исхрана и вежбање. Намалувајте ги калориите постепено и внимавајте да не ги намалите под 1000 калории дневно. Брзото слабеење може лошо да се одрази врз вашето здравје, а исто така и допринесува до брзо враќање на загубените килограми. Губете килограми постепено, обидете се да одржите баланс во исхраната. Конзулмирајте ги сите хранливи состојки кои ви се потребни, но во помали количини. Совети
  • пијте 6/8 чаши вода на ден
  • јадете чести но мали оброци
  • јадете многу свежо овошје и зеленчук
  • избегнувајте кафе и алкохол
  • избегнувајте преработена храна како што е белиот шеќер
  • избегнувајте црвено месо и животински масти
  • намалете го внесувањето на млечни производи
  • вежбајте минимум 3 пати во неделата
Калкулаторот обезбедува одлична претпоставка и може да се користи како водич, но за најточни информации консултирајте се со вашиот нутриционист или доктор. Калкулаторот е направен по Mifflin - St Jeor равенката.
Ве молиме внесете ги сите полиња за да можеме да го пресметаме вашиот БМР.
Ladybook Контакт
МАСИВА ДООЕЛ Скопје
ул. Козле бр.88, лан.2, лок.1,
1000 Скопје, Македонја
+389 77 76 89 25 | +389 70 21 67 41

contact@ladybook.mk
marina@ladybook.mk
Ladybook Импресум
Генерален менаџер:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Уредник:
Тина Митева
tina@ladybook.mk
Новинар:
Лидија Дамјановска Апостолска
contact@ladybook.mk
Новинар:
Марина Вучковиќ
m.vuckovik@masiva.mk
Социјални медиуми:
Мила Тасевска
mila@ladybook.mk
Графичко уредување:
Виктор Гаврилски
viktor@ladybook.mk
Маркетинг:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Дизајн и развој:
ИФ КРЕАТИВА
filip@ifkreativa.com
ivana@ifkreativa.com