ВТОРНИК, 20 НОЕМВРИ 2018

Мрсната риба како еликсир на младоста

Потрагата по тоа да се погледнете и да се чувствувате помлади е вечна, со цела низа козметички производи и советите за правилен начин на живот и препораки за исхрана, оваа цел станува сѐ покомплицирана. Зарем не би било добро ако има нешто што може да ни даде малку од сè одеднаш и да го намалиме времето и парите потрошени за нашите животни режими.

post cover photo

Јадењето мрсна риба е одличен начин за одржување на доброто кардиоваскуларно здравје. Всушност, придобивките поврзани со срцето беа откриени кога истражувачите откриле дека ескимите, чија исхрана се состои главно од мрсна риба, имаат помалку срцеви напади отколку просечниот човек.

Алисон Хорнби, диететичар и портпарол на Британската диететска асоцијација, вели: „Придобивките од јадење најмалку два пати риба неделно вклучува одржување на крвниот притисок на здраво ниво и подобрување на липидите во крвта, кои го намалуваат ризикот од кардиоваскуларни болест - најголемиот убиец во Велика Британија ".

Мрсните риби, исто така, велат дека помагаат во спречувањето на деменција, рак на простата и губење на видот во однос на возраста, и се добар извор на витамин Д, протеини, некои витамини Б и селен, кои се клучни за долготрајно заздравување.

Мрсната риба е богат извор на омега-3 масни киселини, кои имаат бројни придобивки и за внатрешноста и надвор од телото.

Овие масти, пронајдени во риба како скуша и сардини, можат да вршат чудеса на вашата кожа, вклучувајќи управување со производството на маснотии и спречување на предвремено стареење на кожата, како и акни. Мрсната риба е исто така корисна алатка за борба против воспаление и може да ја заштити вашата кожа од оштетување од сонце.

Лососот е на врвот на играта кога станува збор за мрсна риба и содржи моќен антиоксидант астаксантин, за кој се знае дека е особено ефикасен за подобрување на нивото на влага во кожата, мазност, еластичност, фини брчки или пеги. Астаксантинот, исто така, може да се најде во ракчињата, јастозите и раковите, така што следниот пат кога ќе го посетите рибникот нема да бидете заглавени за избор.

 

© ladybook.mk Сите права се задржани. 

Текстот не смее да се емитува или печати, без писмено одобрување од ladybook.mk.

Инспиративни жени кои покажуваат дека убавината нема граници

Туризам

ВУДСТОК ДЕВОЈКИ – НАЈДОБРИТЕ СТИЛСКИ МОМЕНТИ ОД 1969

Туризам

BMI КАЛКУЛАТОР

BMI Result

Што е BMI?

Индекс на телесната маса е показател на нутритивниот статус на еден поединец и важи за лица постари од 18 години. Со BMI калкулаторот можете да пресметате дали имате прекумерена, поднормална или нормална тежина. Здрав BMI резултат би бил оној измеѓу 20 и 25.

БМИ го покажува односот помеѓу тежината и висината на телото, но не се зема во предвид составот на телото. Тој не може да го илустрира точниот процент на телесните масти во однос со мускулите или коскената маса.

Поединци со висок БМИ се категоризирани како дебели, но постојат и исклучоци. На пример, кај многу крупните луѓе, бодибилдерите, бремените жени и луѓе пониски од 1.5 метар, БМИ индексот е голем, но тоа не значи дека тие се дебели бидејќи процентот на мускулите и коскената маса во однос на висината е голем.

Ве молиме внесете ги сите полиња за да може да го пресметаме вашиот БМИ.

BMR КАЛКУЛАТОР

ПРЕСМЕТАЈ КАЛОРИИ

  калории дневно - Вашиот Основен метаболички степен (BMR)

Основен метаболички степен е најниската потрошувачка на енергија неопходна за одржување на виталните процеси на телото во текот на 24 часа. Односно, ја претставува минималната количина на енергија потребна за непречено функционирање на срцето, белите дробови, нервниот систем, бубрезите, црниот дроб, цревата, мускулите, кожата, итн. Вашиот BMR не ги вклучува калориите кои се согоруваат од нормалните дневни активности или вежби. Дополнително вежбање го зголемува вашиот BMR, го подобрува вашето здравје и способноста на вашето тело да гори повеќе енергија. Потребни ви се:
  •    - калории дневно за да ја задржите истата тежина
  •    - калории дневно за да загубите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да загубите 1 килограм неделно
  •    - калории дневно за да качите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да качите 1 килограм неделно
Најдобар начин за губење на телесната тежина е преку правилна исхрана и вежбање. Намалувајте ги калориите постепено и внимавајте да не ги намалите под 1000 калории дневно. Брзото слабеење може лошо да се одрази врз вашето здравје, а исто така и допринесува до брзо враќање на загубените килограми. Губете килограми постепено, обидете се да одржите баланс во исхраната. Конзулмирајте ги сите хранливи состојки кои ви се потребни, но во помали количини. Совети
  • пијте 6/8 чаши вода на ден
  • јадете чести но мали оброци
  • јадете многу свежо овошје и зеленчук
  • избегнувајте кафе и алкохол
  • избегнувајте преработена храна како што е белиот шеќер
  • избегнувајте црвено месо и животински масти
  • намалете го внесувањето на млечни производи
  • вежбајте минимум 3 пати во неделата
Калкулаторот обезбедува одлична претпоставка и може да се користи како водич, но за најточни информации консултирајте се со вашиот нутриционист или доктор. Калкулаторот е направен по Mifflin - St Jeor равенката.
Ве молиме внесете ги сите полиња за да можеме да го пресметаме вашиот БМР.
Ladybook Контакт
МАСИВА ДООЕЛ Скопје
ул. Козле бр.88, лан.2, лок.1,
1000 Скопје, Македонја
+389 77 76 89 25 | +389 70 21 67 41

contact@ladybook.mk
marina@ladybook.mk
Ladybook Импресум
Генерален менаџер:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Уредник:
Тина Митева
tina@ladybook.mk
Новинар:
Лидија Дамјановска Апостолска
contact@ladybook.mk
Новинар:
Марина Вучковиќ
m.vuckovik@masiva.mk
Социјални медиуми:
Мила Тасевска
mila@ladybook.mk
Графичко уредување:
Виктор Гаврилски
viktor@ladybook.mk
Маркетинг:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Дизајн и развој:
ИФ КРЕАТИВА
filip@ifkreativa.com
ivana@ifkreativa.com