ВТОРНИК, 23 ОКТОМВРИ 2018

Начини да се разбудите помлада

Спиењето е од клучно значење во секој режим за убавина, бидејќи помага да се борите со стареењето и ве освежува. Еве уште некои работи кои се клучни за да станете од спиење помлади.

post cover photo

Спијте долго 

Фразата „beauty sleep" не е само празен израз - ја носи тежината на вистината, како што откриле научниците. Во клиничкото испитување спроведено од страна на лекарите-научници во Универзитетскиот Медицински центар во САД, докажано едека тие што не спијат доволно покажуваат зголемени знаци на стареење на кожата. Тие вклучуваат фини линии, нерамна пигментација и намалена еластичност на кожата. Истражувачите исто така откриле дека оние кои уживале во квалитетот на сонот побрзо успеаваат да се опорават од стресовите на кожата, како што се УВ оштетувањето и токсините од животната средина.

Ароматерапија

Искористете ја моќта на различните мириси користејќи аромотерапија за да ја креирате состојбата на блажена релаксација. Постојат многу есенцијални масла кои може да се употребат околу спиење за да се создадат вистински услови за ревитализација на дремката, но маслото од лаванда е најчесто поврзано со подобрување на спиењето. Една студија покажала дека лавандата може да помогне при лесна несоница, додека друга сугерира дека есенцијалното масло може да го намали крвниот притисок, отчукувањата на срцето и температурата на кожата.

Чистете го вашето лице пред спиење

Избегнувајте да спиете со вашата шминка - тоа е сигурен начин на расипување на вашиот тен! Ослободете се од сите траги од козметиката со темелно чистење на кожата пред спиење секоја ноќ. Ова ќе ги спречи порите да се затнат и да предизвикаат прекини, спречувајќи долготрајна штета. Без миење, вашата кожа е прекриена со нечистотија и валканост, спречувајќи други производи за нега на кожата да продираат.

Останете хидрирани

Чувајте ја кожата навлажнета додека спиете со хидрирани ноќни масла - применувајте го ова по чистењето на лицето за да им овозможите на луксузните производи навистина да се впијат. Изберете предмети со анти-стареење ефекти како што се ретинол за да ги максимизирате придобивките. Исто така, познат како витамин А1, ретинолот го зголемува производството на колаген, намалувајќи брчки и фини линии.

 

© ladybook.mk Сите права се задржани. 

Текстот не смее да се емитува или печати, без писмено одобрување од ladybook.mk. 

10 години Излет и отворање на летно Сектор 909

Туризам
ladybook TRENDING

ВУДСТОК ДЕВОЈКИ – НАЈДОБРИТЕ СТИЛСКИ МОМЕНТИ ОД 1969

Туризам

BMI КАЛКУЛАТОР

BMI Result

Што е BMI?

Индекс на телесната маса е показател на нутритивниот статус на еден поединец и важи за лица постари од 18 години. Со BMI калкулаторот можете да пресметате дали имате прекумерена, поднормална или нормална тежина. Здрав BMI резултат би бил оној измеѓу 20 и 25.

БМИ го покажува односот помеѓу тежината и висината на телото, но не се зема во предвид составот на телото. Тој не може да го илустрира точниот процент на телесните масти во однос со мускулите или коскената маса.

Поединци со висок БМИ се категоризирани како дебели, но постојат и исклучоци. На пример, кај многу крупните луѓе, бодибилдерите, бремените жени и луѓе пониски од 1.5 метар, БМИ индексот е голем, но тоа не значи дека тие се дебели бидејќи процентот на мускулите и коскената маса во однос на висината е голем.

Ве молиме внесете ги сите полиња за да може да го пресметаме вашиот БМИ.

BMR КАЛКУЛАТОР

ПРЕСМЕТАЈ КАЛОРИИ

  калории дневно - Вашиот Основен метаболички степен (BMR)

Основен метаболички степен е најниската потрошувачка на енергија неопходна за одржување на виталните процеси на телото во текот на 24 часа. Односно, ја претставува минималната количина на енергија потребна за непречено функционирање на срцето, белите дробови, нервниот систем, бубрезите, црниот дроб, цревата, мускулите, кожата, итн. Вашиот BMR не ги вклучува калориите кои се согоруваат од нормалните дневни активности или вежби. Дополнително вежбање го зголемува вашиот BMR, го подобрува вашето здравје и способноста на вашето тело да гори повеќе енергија. Потребни ви се:
  •    - калории дневно за да ја задржите истата тежина
  •    - калории дневно за да загубите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да загубите 1 килограм неделно
  •    - калории дневно за да качите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да качите 1 килограм неделно
Најдобар начин за губење на телесната тежина е преку правилна исхрана и вежбање. Намалувајте ги калориите постепено и внимавајте да не ги намалите под 1000 калории дневно. Брзото слабеење може лошо да се одрази врз вашето здравје, а исто така и допринесува до брзо враќање на загубените килограми. Губете килограми постепено, обидете се да одржите баланс во исхраната. Конзулмирајте ги сите хранливи состојки кои ви се потребни, но во помали количини. Совети
  • пијте 6/8 чаши вода на ден
  • јадете чести но мали оброци
  • јадете многу свежо овошје и зеленчук
  • избегнувајте кафе и алкохол
  • избегнувајте преработена храна како што е белиот шеќер
  • избегнувајте црвено месо и животински масти
  • намалете го внесувањето на млечни производи
  • вежбајте минимум 3 пати во неделата
Калкулаторот обезбедува одлична претпоставка и може да се користи како водич, но за најточни информации консултирајте се со вашиот нутриционист или доктор. Калкулаторот е направен по Mifflin - St Jeor равенката.
Ве молиме внесете ги сите полиња за да можеме да го пресметаме вашиот БМР.
Ladybook Контакт
МАСИВА ДООЕЛ Скопје
ул. Козле бр.88, лан.2, лок.1,
1000 Скопје, Македонја
+389 77 76 89 25 | +389 70 21 67 41

contact@ladybook.mk
marina@ladybook.mk
Ladybook Импресум
Генерален менаџер:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Уредник:
Тина Митева
tina@ladybook.mk
Новинар:
Лидија Дамјановска Апостолска
contact@ladybook.mk
Новинар:
Марина Вучковиќ
m.vuckovik@masiva.mk
Социјални медиуми:
Мила Тасевска
mila@ladybook.mk
Графичко уредување:
Виктор Гаврилски
viktor@ladybook.mk
Маркетинг:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Дизајн и развој:
ИФ КРЕАТИВА
filip@ifkreativa.com
ivana@ifkreativa.com