СРЕДА, 14 НОЕМВРИ 2018

Мет Хенкок: Лекарите треба да препишуваат концерти и миксети

Плановите на владата за „социјално пропишување" може да бидат препорачани докторски концерти и музички плејлисти. Лекарите треба да препишат песна исто како и лекови, рече секретарот за здравство.
 
Пациентите со ментални здравствени проблеми може да добијат и часови по танцување на музика, според новите планови за „социјално пропишување".
Мет Хенкок го критикуваше потпирањето на лекување на долгорочни болести со лекови, и рече дека терапијата со култура би можела да ги спаси парите на НЗЗ.
Но, друштвото на Алцхајмеровата велат дека уметноста не е „сребрен куршум".
 
post cover photo
 
„Социјалниот рецепт го намалува над-препишувањето на дрога", рече Хенкок. „Тоа може да доведе до исти или подобри резултати за пациентите без препишување на апчиња. И тоа ќе зачувува пари на NHS. Бидејќи многу од овие социјални лекови се бесплатни".
 
Секретарот за здравство ги нарече уметностите „неопходна алатка" за лекарите да помогнат во закрепнувањето на пациентите и рече дека културата може да се смета за место за лекови за лекување на долгорочни медицински состојби, како што е деменција.
 
Според новите планови, патувањата во библиотеките и концертните сали - како и личните плејлисти на музиката - може да се препишат за да им помогнат на пациентите и нивните семејства да се справат со симптомите на дегенеративни ментални болести. Националната академија за социјално пропишување, исто така, ќе биде основана како основа за лекарите да добијат обука за тоа како уметноста може да го подобри здравјето.
 
Плановите следат најава на г-дин Хенкок за неговата долгорочна визија за NHS, фокусирана на спречување на болеста.
Професорот Хелен Стокс-Лампард, претседател на Кралскиот колеџ за лекари, рече дека социјалното пропишување „не е нов феномен", но дека охрабрувањето на пациентите да земат ново хоби можат да имаат позитивно влијание.
 
„Спречувањето на луѓето да се разболат со нагласување на важноста на превентивните мерки е чекор во вистинската насока, но потребни ни се вистински ресурси ако ние бидеме во можност да доставиме многу повеќе од ваков вид на нега", рече таа.
 
Друштвото на Алцхајмеровата група вели дека „не може да се види музика и уметност само како некој вид сребрен куршум за луѓе со деменција".
„Она што навистина треба да го видиме во прилог на социјалното пропишување е лекарите кои им даваат на луѓето со деменција пристап до вистинската поддршка и лекарства кога е потребно и, најважно, се решава владата која обезбедува соодветно финансирање за нега", рече директорот на политиката на добротворната организација, Сали Копли.
 
Потребата да се совпаднат со плановите на г-дин Хенкок со одржливо финансирање исто така беше покренато од добротворната организација за ментално здравје, Умот.
„Локалните служби беа предмет на значителни намалувања во текот на изминатата деценија", рече главниот извршен директор Пол Фармер.
„Оваа стратегија за превенција мора да се совпадне со долгорочна инвестиција, ако сакаме да ја видиме како реалност и да направиме вистинска разлика во секојдневниот живот на луѓето".
 
Г-дин Фармер, исто така, рече дека е важно „социјалното пропишување" да не се гледа како замена за другите третмани: „Сакаме техниките за само-грижа да се гледаат како комплементарни наместо како замена за услугите за ментално здравје, како што се советување или когнитивна бихевиорална терапија (КБТ)."
Марк Роланд, извршен директор на Фондацијата за ментално здравје, рече дека уметноста може да има позитивен ефект врз менталното здравје, но дека владината стратегија ќе зависи од нејзината достапност.
 
„Нашата загриженост е дека опциите за социјално пропишување, вклучувајќи музика, уметност и волонтерство не се пристапува од најсиромашните во нашата заедница. Ако сакаме да направиме најголема разлика во спречувањето и закрепнувањето, владата треба да покаже како ќе ги достигне тие најмногу изложени на ризик".
Во јули, секретарот за здравство вети 4,5 милиони фунти за 23 проекти за социјално пропишување во доброволниот сектор низ Англија.
 
 
© ladybook.mk Сите права се задржани. 

Текстот не смее да се емитува или печати, без писмено одобрување од ladybook.mk. 
Име на банер

Инспиративни жени кои покажуваат дека убавината нема граници

Туризам

ВУДСТОК ДЕВОЈКИ – НАЈДОБРИТЕ СТИЛСКИ МОМЕНТИ ОД 1969

Туризам

BMI КАЛКУЛАТОР

BMI Result

Што е BMI?

Индекс на телесната маса е показател на нутритивниот статус на еден поединец и важи за лица постари од 18 години. Со BMI калкулаторот можете да пресметате дали имате прекумерена, поднормална или нормална тежина. Здрав BMI резултат би бил оној измеѓу 20 и 25.

БМИ го покажува односот помеѓу тежината и висината на телото, но не се зема во предвид составот на телото. Тој не може да го илустрира точниот процент на телесните масти во однос со мускулите или коскената маса.

Поединци со висок БМИ се категоризирани како дебели, но постојат и исклучоци. На пример, кај многу крупните луѓе, бодибилдерите, бремените жени и луѓе пониски од 1.5 метар, БМИ индексот е голем, но тоа не значи дека тие се дебели бидејќи процентот на мускулите и коскената маса во однос на висината е голем.

Ве молиме внесете ги сите полиња за да може да го пресметаме вашиот БМИ.

BMR КАЛКУЛАТОР

ПРЕСМЕТАЈ КАЛОРИИ

  калории дневно - Вашиот Основен метаболички степен (BMR)

Основен метаболички степен е најниската потрошувачка на енергија неопходна за одржување на виталните процеси на телото во текот на 24 часа. Односно, ја претставува минималната количина на енергија потребна за непречено функционирање на срцето, белите дробови, нервниот систем, бубрезите, црниот дроб, цревата, мускулите, кожата, итн. Вашиот BMR не ги вклучува калориите кои се согоруваат од нормалните дневни активности или вежби. Дополнително вежбање го зголемува вашиот BMR, го подобрува вашето здравје и способноста на вашето тело да гори повеќе енергија. Потребни ви се:
  •    - калории дневно за да ја задржите истата тежина
  •    - калории дневно за да загубите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да загубите 1 килограм неделно
  •    - калории дневно за да качите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да качите 1 килограм неделно
Најдобар начин за губење на телесната тежина е преку правилна исхрана и вежбање. Намалувајте ги калориите постепено и внимавајте да не ги намалите под 1000 калории дневно. Брзото слабеење може лошо да се одрази врз вашето здравје, а исто така и допринесува до брзо враќање на загубените килограми. Губете килограми постепено, обидете се да одржите баланс во исхраната. Конзулмирајте ги сите хранливи состојки кои ви се потребни, но во помали количини. Совети
  • пијте 6/8 чаши вода на ден
  • јадете чести но мали оброци
  • јадете многу свежо овошје и зеленчук
  • избегнувајте кафе и алкохол
  • избегнувајте преработена храна како што е белиот шеќер
  • избегнувајте црвено месо и животински масти
  • намалете го внесувањето на млечни производи
  • вежбајте минимум 3 пати во неделата
Калкулаторот обезбедува одлична претпоставка и може да се користи како водич, но за најточни информации консултирајте се со вашиот нутриционист или доктор. Калкулаторот е направен по Mifflin - St Jeor равенката.
Ве молиме внесете ги сите полиња за да можеме да го пресметаме вашиот БМР.
Ladybook Контакт
МАСИВА ДООЕЛ Скопје
ул. Козле бр.88, лан.2, лок.1,
1000 Скопје, Македонја
+389 77 76 89 25 | +389 70 21 67 41

contact@ladybook.mk
marina@ladybook.mk
Ladybook Импресум
Генерален менаџер:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Уредник:
Тина Митева
tina@ladybook.mk
Новинар:
Лидија Дамјановска Апостолска
contact@ladybook.mk
Новинар:
Марина Вучковиќ
m.vuckovik@masiva.mk
Социјални медиуми:
Мила Тасевска
mila@ladybook.mk
Графичко уредување:
Виктор Гаврилски
viktor@ladybook.mk
Маркетинг:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Дизајн и развој:
ИФ КРЕАТИВА
filip@ifkreativa.com
ivana@ifkreativa.com