ЧЕТВРТОК, 22 НОЕМВРИ 2018

Изненадувачки факти за кафето и неговите ефекти врз вашето тело и мозок

Кафе... Дури и зборот ги испраќа многумина во состојба на екстаза. Кафето нѐ смирува, ни дава инстант енергија, нè превртува наопаку, се чувствуваме многу добро. Секогаш е тука за нас, подготвено да нѐ земе и да ни помогне да го направиме нашиот ден ефикасен. На кратко, многумина од нас го сакаат кафето. Веројатно повеќе отколку што сме свесни за тоа. Но, дали некогаш сте помислиле што навистина му прави кафето на вашето тело? Кои се кофеинските ефекти?
 
post cover photo
 
Како што се испоставува, кофеинот пронајден во кафето и енергетските пијалаци, како и чајот - повеќе му помага на нашето тело отколку што многумина од нас се свесни за тоа. Приклучете ни се на убавината и советите на овие позитивни и негативни ефекти на кофеинот...

Кофеинот игра трикови со нашиот мозок

Причината зошто повеќето од нас пијат кафе или енергетски пијалаци е премногу чувствителна, а тоа е за да останеме будни и фокусирани подолг период. Но, дали кофеинот, всушност, го спречува вашето тело да биде уморно? Или го мами мозокот во размислување дека веќе не е уморен?
 
Одговорот е второто.
 
Кога консумирате кофеин, тој се приклучува заедно со аденозинските рецептори на мозокот, што пак го блокира аденозинот од здружување на сили со рецепторите кои ве уморуваат. Крајниот резултат е дека аденозинот не е во можност да „најде место за паркирање" и на тој начин не може да ве умори.

Кофеинот може да биде зависен

Дали некогаш сте се пошегувале со пријателите дека сте зависници од кофеин? Можеби сте поблиску до вистината отколку што сфаќате.
 
Ефектот на кофеинот на вашиот мозок е сличен на кокаин. Со текот на времето, може да станете не само физички зависни од него, туку и психолошки зависни. Кога тоа ќе се случи, вашето тело буквално почнува да го бара кофеинот, што може да ви ги направи утрата многу нервозни. И што е многу важно, повеќе нема да се чувствувате енергично, сѐ додека не ја поправите зависноста од кофеинот. И тоа не е кул.

Кофеинот може да ја подобри кожата

Сѐ додека сте свесни за границите и не пиете 10 шолји кафе дневно, кофеинот може да биде добар за вашата кожа. Како?
Еден од одличните ефекти на кофеинот е тоа што помага во неутрализирање на слободните радикали кои влегле во вашиот систем. Потоа ја зголемува текстурата на кожата и го успорува процесот на стареење.

Кофеинот може да излечи депресија

Сепак може само теоретски и потенцијално да го излечи. Како?
Кога консумирате кофеин, тој привремено ги инхибира вашите аденозински рецептори (како што е дискутирано погоре). Според истражувањето, кога вашите аденозински рецептори се инхибираат, допаминот работи подобро. Со други зборови, почнувате да се чувствувате посреќни.
 
Кафето одамна се смета дека го зајакнува нашиот ум, и како што се покажува, постои вистинска наука зад ова. 
 

Кофеинот може да предизвика несоница

Дали не спиете ноќе, бидејќи размислувате за работи? Или тоа е затоа што кофеинот предизвика несоница?
 
Премногу кофеин може да се помеша со вашите ритуали за спиење и ова е исто така еден од познатите ефекти на кофеин. Колку повеќе го пиете во текот на денот, толку подолго ќе потрае пред да се истроши. Така, потешко би било да заспиете.

Кофеинот може да се најде во бројни места

Ја започнавме оваа статија со муабет за кафе - иако кафето не е единственото место каде ќе најдете кофеин.
 
Меѓутоа, кога повеќето луѓе мислат на кофеин тие мислат на кафе. Тоа е природно, бидејќи кафето е богато со кофеин.
Сепак, исто така, можете да најдете кофеин во различни извори. Како и кафето, кофеинот е исто така застапен во чајот, апчињата за губење на тежината, протеинските шејкови, овошните сокови, сладоледот и темното чоколадо.

Кофеинот може да го намали ризикот од орален карцином

Додека алкохолот може да го зголеми ризикот од рак на уста и грло, кофеинот има спротивен ефект и всушност може да го намали ризикот. Тоа е еден од неверојатните ефекти на кофеинот. Ура за кофеин!
 
Оралниот рак е голема работа, и сѐ повеќе и повеќе луѓе го развиваат. Пушењето е уште една главна причина. Ако сте воопшто загрижени за орален рак, добро е да пиете најмалку четири чаши кафе, чај или кој било друг пијалок со кофеин.
 
Раните симптоми на рак на усна вклучуваат необјаснети рани кои нема да заздрават, како и безболни бели испакнатини.
 
 
 
© ladybook.mk Сите права се задржани. 

Текстот не смее да се емитува или печати, без писмено одобрување од ladybook.mk

10 години Излет и отворање на летно Сектор 909

Туризам
ladybook TRENDING

ВУДСТОК ДЕВОЈКИ – НАЈДОБРИТЕ СТИЛСКИ МОМЕНТИ ОД 1969

Туризам

BMI КАЛКУЛАТОР

BMI Result

Што е BMI?

Индекс на телесната маса е показател на нутритивниот статус на еден поединец и важи за лица постари од 18 години. Со BMI калкулаторот можете да пресметате дали имате прекумерена, поднормална или нормална тежина. Здрав BMI резултат би бил оној измеѓу 20 и 25.

БМИ го покажува односот помеѓу тежината и висината на телото, но не се зема во предвид составот на телото. Тој не може да го илустрира точниот процент на телесните масти во однос со мускулите или коскената маса.

Поединци со висок БМИ се категоризирани како дебели, но постојат и исклучоци. На пример, кај многу крупните луѓе, бодибилдерите, бремените жени и луѓе пониски од 1.5 метар, БМИ индексот е голем, но тоа не значи дека тие се дебели бидејќи процентот на мускулите и коскената маса во однос на висината е голем.

Ве молиме внесете ги сите полиња за да може да го пресметаме вашиот БМИ.

BMR КАЛКУЛАТОР

ПРЕСМЕТАЈ КАЛОРИИ

  калории дневно - Вашиот Основен метаболички степен (BMR)

Основен метаболички степен е најниската потрошувачка на енергија неопходна за одржување на виталните процеси на телото во текот на 24 часа. Односно, ја претставува минималната количина на енергија потребна за непречено функционирање на срцето, белите дробови, нервниот систем, бубрезите, црниот дроб, цревата, мускулите, кожата, итн. Вашиот BMR не ги вклучува калориите кои се согоруваат од нормалните дневни активности или вежби. Дополнително вежбање го зголемува вашиот BMR, го подобрува вашето здравје и способноста на вашето тело да гори повеќе енергија. Потребни ви се:
  •    - калории дневно за да ја задржите истата тежина
  •    - калории дневно за да загубите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да загубите 1 килограм неделно
  •    - калории дневно за да качите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да качите 1 килограм неделно
Најдобар начин за губење на телесната тежина е преку правилна исхрана и вежбање. Намалувајте ги калориите постепено и внимавајте да не ги намалите под 1000 калории дневно. Брзото слабеење може лошо да се одрази врз вашето здравје, а исто така и допринесува до брзо враќање на загубените килограми. Губете килограми постепено, обидете се да одржите баланс во исхраната. Конзулмирајте ги сите хранливи состојки кои ви се потребни, но во помали количини. Совети
  • пијте 6/8 чаши вода на ден
  • јадете чести но мали оброци
  • јадете многу свежо овошје и зеленчук
  • избегнувајте кафе и алкохол
  • избегнувајте преработена храна како што е белиот шеќер
  • избегнувајте црвено месо и животински масти
  • намалете го внесувањето на млечни производи
  • вежбајте минимум 3 пати во неделата
Калкулаторот обезбедува одлична претпоставка и може да се користи како водич, но за најточни информации консултирајте се со вашиот нутриционист или доктор. Калкулаторот е направен по Mifflin - St Jeor равенката.
Ве молиме внесете ги сите полиња за да можеме да го пресметаме вашиот БМР.
Ladybook Контакт
МАСИВА ДООЕЛ Скопје
ул. Козле бр.88, лан.2, лок.1,
1000 Скопје, Македонја
+389 77 76 89 25 | +389 70 21 67 41

contact@ladybook.mk
marina@ladybook.mk
Ladybook Импресум
Генерален менаџер:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Уредник:
Тина Митева
tina@ladybook.mk
Новинар:
Лидија Дамјановска Апостолска
contact@ladybook.mk
Новинар:
Марина Вучковиќ
m.vuckovik@masiva.mk
Социјални медиуми:
Мила Тасевска
mila@ladybook.mk
Графичко уредување:
Виктор Гаврилски
viktor@ladybook.mk
Маркетинг:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Дизајн и развој:
ИФ КРЕАТИВА
filip@ifkreativa.com
ivana@ifkreativa.com