ЧЕТВРТОК, 10 ЈАНУАРИ 2019

Кој накит ви одговара најмногу со облеката за на работа?

Кога станува збор за избор на облека што ја носиме на нашето работно место, секогаш бираме парчиња облека кои се едноставни и стилски.

За нашата комбинација да е целосна треба да внимаваме при изборот на накитот кој ќе го ставиме на нас, при што тој треба да изгледа доволно софистицирано и професионално.

post cover photo

Каков вид на накит треба да носиш на работа?

Сребрениот и златниот накит е секогаш паметен избор. Притоа не заборавајте ги бисерите кои секогаш ја изразуваат класичната нота на една комбинација. 

Што и да се одлучите, секогаш имајте на ум дека треба да носите по едно парче накит на вас.

Како да го одбереме правилниот накит за на работа?

Секогаш кога бираме накит, треба да го земете во предвид кројот на горниот дел на облеката. Избегнувајте носење на некомотен накит, како на пример чокери, бидејќи тие се прилично незгодни и ќе ви го отежнат извршувањето на работните обврски. 

Модните критичари се едногласно согласни дека, за определени видови на облека мора да се придржувате на определен вид на накит како на пример:

Ролка - класични обетки или долго ланче

Кошула - кратко лачне со мал и едноставен привезок

Горен дел со v отвор - средна големина на ланче

Горен дел со едоставен отвор - ланче во било која големина или обетки

Доколку носите определен фустан кој има определени додатоци, за да ја задржите класичната елеганција избегнувајте било како накит.

Секогаш имајте ја на ум и бојата на накитот да одговара со бојата на вашата работна комбинација.

Непрактичен накит за на работа?

Сите сакаме да гивнесеме модните трендови во нашиот стил но треба да имаате на ум дека едноставно некои работи не идат за време на остварувањето на работните обврски па како што напоменавме погоре избегнувајте определен накит кој ќе ви ги отежне извршувањето на обврските. 

Долгите обетки не само што се тешки за носење, туку и не одговараат со класичниот работен стил.

Алките знаат да бидат незгодни при пишување.

Украсниот накит на лицето не треба да го носите за време на работа.

Инспиративни жени кои покажуваат дека убавината нема граници

Туризам

ВУДСТОК ДЕВОЈКИ – НАЈДОБРИТЕ СТИЛСКИ МОМЕНТИ ОД 1969

Туризам

BMI КАЛКУЛАТОР

BMI Result

Што е BMI?

Индекс на телесната маса е показател на нутритивниот статус на еден поединец и важи за лица постари од 18 години. Со BMI калкулаторот можете да пресметате дали имате прекумерена, поднормална или нормална тежина. Здрав BMI резултат би бил оној измеѓу 20 и 25.

БМИ го покажува односот помеѓу тежината и висината на телото, но не се зема во предвид составот на телото. Тој не може да го илустрира точниот процент на телесните масти во однос со мускулите или коскената маса.

Поединци со висок БМИ се категоризирани како дебели, но постојат и исклучоци. На пример, кај многу крупните луѓе, бодибилдерите, бремените жени и луѓе пониски од 1.5 метар, БМИ индексот е голем, но тоа не значи дека тие се дебели бидејќи процентот на мускулите и коскената маса во однос на висината е голем.

Ве молиме внесете ги сите полиња за да може да го пресметаме вашиот БМИ.

BMR КАЛКУЛАТОР

ПРЕСМЕТАЈ КАЛОРИИ

  калории дневно - Вашиот Основен метаболички степен (BMR)

Основен метаболички степен е најниската потрошувачка на енергија неопходна за одржување на виталните процеси на телото во текот на 24 часа. Односно, ја претставува минималната количина на енергија потребна за непречено функционирање на срцето, белите дробови, нервниот систем, бубрезите, црниот дроб, цревата, мускулите, кожата, итн. Вашиот BMR не ги вклучува калориите кои се согоруваат од нормалните дневни активности или вежби. Дополнително вежбање го зголемува вашиот BMR, го подобрува вашето здравје и способноста на вашето тело да гори повеќе енергија. Потребни ви се:
  •    - калории дневно за да ја задржите истата тежина
  •    - калории дневно за да загубите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да загубите 1 килограм неделно
  •    - калории дневно за да качите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да качите 1 килограм неделно
Најдобар начин за губење на телесната тежина е преку правилна исхрана и вежбање. Намалувајте ги калориите постепено и внимавајте да не ги намалите под 1000 калории дневно. Брзото слабеење може лошо да се одрази врз вашето здравје, а исто така и допринесува до брзо враќање на загубените килограми. Губете килограми постепено, обидете се да одржите баланс во исхраната. Конзулмирајте ги сите хранливи состојки кои ви се потребни, но во помали количини. Совети
  • пијте 6/8 чаши вода на ден
  • јадете чести но мали оброци
  • јадете многу свежо овошје и зеленчук
  • избегнувајте кафе и алкохол
  • избегнувајте преработена храна како што е белиот шеќер
  • избегнувајте црвено месо и животински масти
  • намалете го внесувањето на млечни производи
  • вежбајте минимум 3 пати во неделата
Калкулаторот обезбедува одлична претпоставка и може да се користи како водич, но за најточни информации консултирајте се со вашиот нутриционист или доктор. Калкулаторот е направен по Mifflin - St Jeor равенката.
Ве молиме внесете ги сите полиња за да можеме да го пресметаме вашиот БМР.
Ladybook Контакт
МАСИВА ДООЕЛ Скопје
ул. Козле бр.88, лан.2, лок.1,
1000 Скопје, Македонја
+389 77 76 89 25 | +389 70 21 67 41

contact@ladybook.mk
marina@ladybook.mk
Ladybook Импресум
Генерален менаџер:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Уредник:
Тина Митева
tina@ladybook.mk
Новинар:
Лидија Дамјановска Апостолска
contact@ladybook.mk
Новинар:
Марина Вучковиќ
m.vuckovik@masiva.mk
Социјални медиуми:
Мила Тасевска
mila@ladybook.mk
Графичко уредување:
Виктор Гаврилски
viktor@ladybook.mk
Маркетинг:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Дизајн и развој:
ИФ КРЕАТИВА
filip@ifkreativa.com
ivana@ifkreativa.com