НЕДЕЛА, 17 МАРТ 2019

Интересни факти за Marilyn Monroe

Мерлин Монро е најпознатиот секс симбол на сите времиња, а за неа постојат неколку факти кои не се толку многу познати. Таа во светот е позната како најоригиналната блондинка. Од нејзиниот воздудлив живот, кој секогаш бил интересен за озборување, еве неколку скриени факти кои можеби не сте ги знаеле до сега.

post cover photo

Нејзиното вистинско име не е Мерлин

Од сите факти за, овој веројатно најмногу ќе ве изненади. На 1ви јуни, 1926 Norma Jean Mortenson била родена во Лос Анџелес. Но, подоцна Norma го сменила своето име во Marilyn Monroe. Таа легално го променила своето име во март 1956 и тогаш легендата била родена.

Секогаш и секаде со учителката по актерство

Првата учителка на Мерлин, Наташа Литес била со неа дури 6 години, а заедно работеле на 22 различни филмови. Многу ретко се случувало да биде видена без својата учителка. Наташа одиграла голема улога во животот на оваа ѕвезда.

Joe Dimaggio никогаш не престанал да ја сака

Иако нејзиниот втор брак со безбол легендата Џои траел само една година, по нејзината смрт, тој испраќал рози на нејзиниот гроб три пати во неделата, секоја недела, дури 20 години. Неговата љубов за оваа актерка, не завршила со крајот на нивниот брак. Тој бил толку опседнат со неа што дури и по нејзината смрт тој не престанал да ја искажува неговата љубов.

Обожавала јога

Иако јогата не била толку позната во 40тите и 50тите години на минатиот век, Мерлин знаела дека тоа е единствениот и најубав начин за да остане во добра форма. Можеби токму вака таа ги добила оние фамозни и неверојатни облини по кои е најпозната.

Пластични операции

И оваа актерка направила 2 пластични операции во текот на нејзината кариера, една на брадата и друга на носот. Ова ни покажува дека таа не била супержена со перфектна убавина како што сите зборуваат.

Абрахам Линколн бил нејзиниот херој

Овој е еден од оние рандом факти за Мерлин. Во нејзината автобиографија беше објавено дека таа била толку заинтересирана за Линколн што барала и читала се што ќе најде за неговиот живот. За неа, тој бил личност со кој можела да се спореди поради сличностите од нивното детство.

  

Bella prolet 19

Инспиративни жени кои покажуваат дека убавината нема граници

Туризам
ladybook TRENDING

ВУДСТОК ДЕВОЈКИ – НАЈДОБРИТЕ СТИЛСКИ МОМЕНТИ ОД 1969

Туризам

BMI КАЛКУЛАТОР

BMI Result

Што е BMI?

Индекс на телесната маса е показател на нутритивниот статус на еден поединец и важи за лица постари од 18 години. Со BMI калкулаторот можете да пресметате дали имате прекумерена, поднормална или нормална тежина. Здрав BMI резултат би бил оној измеѓу 20 и 25.

БМИ го покажува односот помеѓу тежината и висината на телото, но не се зема во предвид составот на телото. Тој не може да го илустрира точниот процент на телесните масти во однос со мускулите или коскената маса.

Поединци со висок БМИ се категоризирани како дебели, но постојат и исклучоци. На пример, кај многу крупните луѓе, бодибилдерите, бремените жени и луѓе пониски од 1.5 метар, БМИ индексот е голем, но тоа не значи дека тие се дебели бидејќи процентот на мускулите и коскената маса во однос на висината е голем.

Ве молиме внесете ги сите полиња за да може да го пресметаме вашиот БМИ.

BMR КАЛКУЛАТОР

ПРЕСМЕТАЈ КАЛОРИИ

  калории дневно - Вашиот Основен метаболички степен (BMR)

Основен метаболички степен е најниската потрошувачка на енергија неопходна за одржување на виталните процеси на телото во текот на 24 часа. Односно, ја претставува минималната количина на енергија потребна за непречено функционирање на срцето, белите дробови, нервниот систем, бубрезите, црниот дроб, цревата, мускулите, кожата, итн. Вашиот BMR не ги вклучува калориите кои се согоруваат од нормалните дневни активности или вежби. Дополнително вежбање го зголемува вашиот BMR, го подобрува вашето здравје и способноста на вашето тело да гори повеќе енергија. Потребни ви се:
  •    - калории дневно за да ја задржите истата тежина
  •    - калории дневно за да загубите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да загубите 1 килограм неделно
  •    - калории дневно за да качите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да качите 1 килограм неделно
Најдобар начин за губење на телесната тежина е преку правилна исхрана и вежбање. Намалувајте ги калориите постепено и внимавајте да не ги намалите под 1000 калории дневно. Брзото слабеење може лошо да се одрази врз вашето здравје, а исто така и допринесува до брзо враќање на загубените килограми. Губете килограми постепено, обидете се да одржите баланс во исхраната. Конзулмирајте ги сите хранливи состојки кои ви се потребни, но во помали количини. Совети
  • пијте 6/8 чаши вода на ден
  • јадете чести но мали оброци
  • јадете многу свежо овошје и зеленчук
  • избегнувајте кафе и алкохол
  • избегнувајте преработена храна како што е белиот шеќер
  • избегнувајте црвено месо и животински масти
  • намалете го внесувањето на млечни производи
  • вежбајте минимум 3 пати во неделата
Калкулаторот обезбедува одлична претпоставка и може да се користи како водич, но за најточни информации консултирајте се со вашиот нутриционист или доктор. Калкулаторот е направен по Mifflin - St Jeor равенката.
Ве молиме внесете ги сите полиња за да можеме да го пресметаме вашиот БМР.
Ladybook Контакт
МАСИВА ДООЕЛ Скопје
ул. Козле бр.88, лан.2, лок.1,
1000 Скопје, Македонја
+389 77 76 89 25 | +389 70 21 67 41

contact@ladybook.mk
marina@ladybook.mk
Ladybook Импресум
Генерален менаџер:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Уредник:
Тина Митева
tina@ladybook.mk
Новинар:
Лидија Дамјановска Апостолска
contact@ladybook.mk
Новинар:
Марина Вучковиќ
m.vuckovik@masiva.mk
Социјални медиуми:
Мила Тасевска
mila@ladybook.mk
Графичко уредување:
Виктор Гаврилски
viktor@ladybook.mk
Маркетинг:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Дизајн и развој:
ИФ КРЕАТИВА
filip@ifkreativa.com
ivana@ifkreativa.com