СРЕДА, 27 МАРТ 2019

Непријатен мирис „таму доле”

Непријатниот мирис кој доаѓа од вашите интимни делови често е резултат на потење на тој дел од телото. Сосема е вообичаено вагината на жената да има свој уникатен мирис.

Мирисот може да варира, во однос на менструалниот циклус, како на пример, од слаб до посилен мирис. Овие промени се нормални, но ако мирисот почнува да станува посилен и не може да се толерира, најдобро е да го посетите вашиот гинеколог за да ги дознаете причините поради кои се случила ваквата промена.

post cover photo

Што го предизвикува непријатниот мирис?

Непријатниот мирис најчесто е предизвикан од зголемено присуството на бактерии. Оваа состојба е наречена bacterial vaginosis, а се манифестира со силен мирис кој потсетува на мирисот на расипана риба.

Овој мирис, исто така, може да биде предизвикан од инфекција со vaginalis тrichomonas паразит, која е безопасна и може да се излечи со соодветен третман утврден од вашиот гинеколог. Некои жени забележуваат непријатен мирис од вулвата после сексуален однос, особено кога семето е ејакулирано во внатрешноста.

Како што веќе рековме, непријатниот мирис, може да биде предизвикан од прекумерно потење, што најчесто е резултат на носење облека направена од несоодветен материјал. Ова се однесува на било каков вид на синтетички долна облека, одредена спортска облека и хулахопки. Имајте на ум дека влажната и испотена животната средина е совршена почва за бактериите кои предизвикуваат непријатен мирис.

Што можете да направите за да го спречите непријатниот мирис?

Испитувањето од страна на вашиот гинеколог ќе покаже дали причината за непријатен мирис е некоја од горе наведените бактериски инфекции. Со оглед на причината, вашиот гинеколог ќе ви даде соодветен третман кој треба да го отстрани овој проблем. Пред да се подложите на испитување, може и самите да направите неколку едноставен и некомплицирани чекори за подобрување на вашиот вагинален мирис и за да го спречите прекумерниот раст на бактерии. Следниве совети можат да направат чуда за вашите интимни делови:

  • Мијте ги интимните делови, најдобро е тоа га до правите темелно со вода или пак користете неароматичен сапун со pH вредност која одговара и е за таа намена;

  • Ако е можно, носете памучна долна облека (која, исто така, може да биде многу секси!) и спортска облека која и дозволува на вагината да „дише", што значи дека треба да е изработена од памук или други природни материјали;

  • Спијте во широка, комотна облека направена од природен материјал, а избегнувајте тесни синтетички пижами;

  • Не користeте вагинален туш, т.е. не ја измивајте внатрешноста на вагината, освен ако тоа не ви го препорача гинекологот.

10 години Излет и отворање на летно Сектор 909

Туризам
ladybook TRENDING

ВУДСТОК ДЕВОЈКИ – НАЈДОБРИТЕ СТИЛСКИ МОМЕНТИ ОД 1969

Туризам

BMI КАЛКУЛАТОР

BMI Result

Што е BMI?

Индекс на телесната маса е показател на нутритивниот статус на еден поединец и важи за лица постари од 18 години. Со BMI калкулаторот можете да пресметате дали имате прекумерена, поднормална или нормална тежина. Здрав BMI резултат би бил оној измеѓу 20 и 25.

БМИ го покажува односот помеѓу тежината и висината на телото, но не се зема во предвид составот на телото. Тој не може да го илустрира точниот процент на телесните масти во однос со мускулите или коскената маса.

Поединци со висок БМИ се категоризирани како дебели, но постојат и исклучоци. На пример, кај многу крупните луѓе, бодибилдерите, бремените жени и луѓе пониски од 1.5 метар, БМИ индексот е голем, но тоа не значи дека тие се дебели бидејќи процентот на мускулите и коскената маса во однос на висината е голем.

Ве молиме внесете ги сите полиња за да може да го пресметаме вашиот БМИ.

BMR КАЛКУЛАТОР

ПРЕСМЕТАЈ КАЛОРИИ

  калории дневно - Вашиот Основен метаболички степен (BMR)

Основен метаболички степен е најниската потрошувачка на енергија неопходна за одржување на виталните процеси на телото во текот на 24 часа. Односно, ја претставува минималната количина на енергија потребна за непречено функционирање на срцето, белите дробови, нервниот систем, бубрезите, црниот дроб, цревата, мускулите, кожата, итн. Вашиот BMR не ги вклучува калориите кои се согоруваат од нормалните дневни активности или вежби. Дополнително вежбање го зголемува вашиот BMR, го подобрува вашето здравје и способноста на вашето тело да гори повеќе енергија. Потребни ви се:
  •    - калории дневно за да ја задржите истата тежина
  •    - калории дневно за да загубите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да загубите 1 килограм неделно
  •    - калории дневно за да качите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да качите 1 килограм неделно
Најдобар начин за губење на телесната тежина е преку правилна исхрана и вежбање. Намалувајте ги калориите постепено и внимавајте да не ги намалите под 1000 калории дневно. Брзото слабеење може лошо да се одрази врз вашето здравје, а исто така и допринесува до брзо враќање на загубените килограми. Губете килограми постепено, обидете се да одржите баланс во исхраната. Конзулмирајте ги сите хранливи состојки кои ви се потребни, но во помали количини. Совети
  • пијте 6/8 чаши вода на ден
  • јадете чести но мали оброци
  • јадете многу свежо овошје и зеленчук
  • избегнувајте кафе и алкохол
  • избегнувајте преработена храна како што е белиот шеќер
  • избегнувајте црвено месо и животински масти
  • намалете го внесувањето на млечни производи
  • вежбајте минимум 3 пати во неделата
Калкулаторот обезбедува одлична претпоставка и може да се користи како водич, но за најточни информации консултирајте се со вашиот нутриционист или доктор. Калкулаторот е направен по Mifflin - St Jeor равенката.
Ве молиме внесете ги сите полиња за да можеме да го пресметаме вашиот БМР.
Ladybook Контакт
МАСИВА ДООЕЛ Скопје
ул. Козле бр.88, лан.2, лок.1,
1000 Скопје, Македонја
+389 77 76 89 25 | +389 70 21 67 41

contact@ladybook.mk
marina@ladybook.mk
Ladybook Импресум
Генерален менаџер:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Уредник:
Тина Митева
tina@ladybook.mk
Новинар:
Лидија Дамјановска Апостолска
contact@ladybook.mk
Новинар:
Марина Вучковиќ
m.vuckovik@masiva.mk
Социјални медиуми:
Мила Тасевска
mila@ladybook.mk
Графичко уредување:
Виктор Гаврилски
viktor@ladybook.mk
Маркетинг:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Дизајн и развој:
ИФ КРЕАТИВА
filip@ifkreativa.com
ivana@ifkreativa.com