СРЕДА, 27 ФЕВРУАРИ 2019

Kaко фарбата да ви трае подолго?

Нема ништо подобро од чувството кога доаѓате дома од салонот за убавина и ја гледате новата боја на коса, која изгледа прекрасно. Но, три недели подоцна, русите прамени се портокалови, чоколадно-кафеавата наликува на боја на кал, а вивидно црвената изгледа испрано. Веднаш потоа повторно се наоѓате во салонот, минувајќи ги овие тринеделни фази повторно и повторно.   

post cover photo

Но, постојат начини и производи кои ќе ви помогнат да го продолжите векот на сјајот и убавината на вашата фарбана коса.

Подгответе ја косата пред фарбање

Најчесто размислуваме за тоа како да се грижиме за косата по фарбањето, но постои начин да и помогнете да косата да впие повеќе фарба уште пред да влезете во салонот. Една седмица пред да одите во салонот третирајте ја косата со регенератор богат со протеини и кератин.

Кератинот ги штити надворешните кутикули и ги регенерира оштетените протеини.

На денот кога планирате да го посетите салонот за да ја обновите вашата боја, прескокнете го шампонирањето. Природните масла кои вашата кожа ги лачи во текот на еден или два дена ќе ви помогнат да го заштитите скалпот.

Сепак, ако правите прамени или омбре, подобро е косата да ви биде чиста.

Што не треба да правите

Колку долго треба да чекате по фарбањето пред да ја измиете косата? Одговорот е, најмногу што можете да издржите. Колку повеќе чекате, толку повеќе време ќе има фарбата „да се смести“ во вашата коса.

Шампонирањето, особено кога користите жешка вода, ја опушта косата, и им дозволува на молекулите на бојата полесно да „избегаат“. Секој пат кога користите шампон, молекулите на бојата исчезнуваат, па затоа почекајте барем два дена за молекулите на фарбата да се стабилизираат. А, кога конечно ќе го употребите шампонот, користете некој со блага формула за фарбана коса.

„Блага“ значи дека не треба да содржи сулфати, кои го прават вашиот шампон пенлив, но исто така ја отстрануваат бојата. Исто така избегнувајте ги и шампоните за волумен.

Прескокнете неколку миења

Колку помалку ја миете косата, толку подолго ќе ви трае бојата. Се сетивте, нели? Размислите за употреба на суви шампони, без сулфати и со збогатена формула против УВА/УВБ зраци.

Инспиративни жени кои покажуваат дека убавината нема граници

Туризам

ВУДСТОК ДЕВОЈКИ – НАЈДОБРИТЕ СТИЛСКИ МОМЕНТИ ОД 1969

Туризам

BMI КАЛКУЛАТОР

BMI Result

Што е BMI?

Индекс на телесната маса е показател на нутритивниот статус на еден поединец и важи за лица постари од 18 години. Со BMI калкулаторот можете да пресметате дали имате прекумерена, поднормална или нормална тежина. Здрав BMI резултат би бил оној измеѓу 20 и 25.

БМИ го покажува односот помеѓу тежината и висината на телото, но не се зема во предвид составот на телото. Тој не може да го илустрира точниот процент на телесните масти во однос со мускулите или коскената маса.

Поединци со висок БМИ се категоризирани како дебели, но постојат и исклучоци. На пример, кај многу крупните луѓе, бодибилдерите, бремените жени и луѓе пониски од 1.5 метар, БМИ индексот е голем, но тоа не значи дека тие се дебели бидејќи процентот на мускулите и коскената маса во однос на висината е голем.

Ве молиме внесете ги сите полиња за да може да го пресметаме вашиот БМИ.

BMR КАЛКУЛАТОР

ПРЕСМЕТАЈ КАЛОРИИ

  калории дневно - Вашиот Основен метаболички степен (BMR)

Основен метаболички степен е најниската потрошувачка на енергија неопходна за одржување на виталните процеси на телото во текот на 24 часа. Односно, ја претставува минималната количина на енергија потребна за непречено функционирање на срцето, белите дробови, нервниот систем, бубрезите, црниот дроб, цревата, мускулите, кожата, итн. Вашиот BMR не ги вклучува калориите кои се согоруваат од нормалните дневни активности или вежби. Дополнително вежбање го зголемува вашиот BMR, го подобрува вашето здравје и способноста на вашето тело да гори повеќе енергија. Потребни ви се:
  •    - калории дневно за да ја задржите истата тежина
  •    - калории дневно за да загубите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да загубите 1 килограм неделно
  •    - калории дневно за да качите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да качите 1 килограм неделно
Најдобар начин за губење на телесната тежина е преку правилна исхрана и вежбање. Намалувајте ги калориите постепено и внимавајте да не ги намалите под 1000 калории дневно. Брзото слабеење може лошо да се одрази врз вашето здравје, а исто така и допринесува до брзо враќање на загубените килограми. Губете килограми постепено, обидете се да одржите баланс во исхраната. Конзулмирајте ги сите хранливи состојки кои ви се потребни, но во помали количини. Совети
  • пијте 6/8 чаши вода на ден
  • јадете чести но мали оброци
  • јадете многу свежо овошје и зеленчук
  • избегнувајте кафе и алкохол
  • избегнувајте преработена храна како што е белиот шеќер
  • избегнувајте црвено месо и животински масти
  • намалете го внесувањето на млечни производи
  • вежбајте минимум 3 пати во неделата
Калкулаторот обезбедува одлична претпоставка и може да се користи како водич, но за најточни информации консултирајте се со вашиот нутриционист или доктор. Калкулаторот е направен по Mifflin - St Jeor равенката.
Ве молиме внесете ги сите полиња за да можеме да го пресметаме вашиот БМР.
Ladybook Контакт
МАСИВА ДООЕЛ Скопје
ул. Козле бр.88, лан.2, лок.1,
1000 Скопје, Македонја
+389 77 76 89 25 | +389 70 21 67 41

contact@ladybook.mk
marina@ladybook.mk
Ladybook Импресум
Генерален менаџер:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Уредник:
Тина Митева
tina@ladybook.mk
Новинар:
Лидија Дамјановска Апостолска
contact@ladybook.mk
Новинар:
Марина Вучковиќ
m.vuckovik@masiva.mk
Социјални медиуми:
Мила Тасевска
mila@ladybook.mk
Графичко уредување:
Виктор Гаврилски
viktor@ladybook.mk
Маркетинг:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Дизајн и развој:
ИФ КРЕАТИВА
filip@ifkreativa.com
ivana@ifkreativa.com