ПОНЕДЕЛНИК, 04 ФЕВРУАРИ 2019

Како да се грижите за својот изглед ако имате над 50 години?

Само затоа што сте достигнале до 50-та година од животот, тоа не значи дека треба да направите драстични промени во својот изглед. Со сигурност некои работи се промениле, а со тоа и вашата рутина за разубавување. Рутината според која сте се воделе во своите 40-ти години повеќе не функционира исто и не е толку ефективна, затоа што вашата кожа се променила. Сепак основните работи како хидратација на кожата и нанесувањето на пудра остануваат исти. Не плашете се во својата златна доба, вие веќе не мора да ги импресионирате луѓето. Работата ви е комфорно место, вашите деца се веќе поголеми, а вие се дотерувате за да се чувствувате убаво. Уживајте во своите години и своето искуство, и имајте ги на ум овие неколку чекори.

post cover photo

Здрава исхрана и многу вода

Кожата е најважна работа и тоа нема да се смени. За вашата кожа да биде здрава во 50-те години вие треба да се храните со зеленчук, протеини и овошје. Витамините во овошјето и зеленчукот ќе го одржуваат сјајот на вашата кожа и коса. Исто, треба да пиете многу повеќе вода затоа што вашата кожа е посува. Идеалната дневна количина вода е осум чаши. За брзата храна – едно големо „не”! Не само што може да предизвика здравствени проблеми, може да направи вашата кожа да изгледа уморно.

Физичка активност

Физичката активност лачи ендорфин – хормон кој го поттикнува позитивното расположение. Вежбајте брзо пешачење секој ден по 30 минути. Потта ќе ве направи среќни, па ако сте среќни од внатре – ќе бидете млади и енергични од надвор. Потењето ги отвара порите на кожата, затоа вежбањето е неопходно за здрава кожа.

Чистете го своето лице пред да се шминкате

Ако се придржувате кон претходните два чекори, веќе сте на пола пат. Само чистото лице е идеално подготвено за каква било шминка. Рутината започнете ја со чистење на кожата, не користете премногу силен сапун туку средство за чистење на лице кое не содржи премногу хемикалии. Можете да побарате и средство кое е дизајнирано за повозрасни лица.

Не користете крем против брчки – туку крем за хидратација

Иако козметичките брендови бараат да верувате дека нивните кремови се функционални и дека навистина можат да ги спречат брчките од појавување за рекордно време. Наместо таквите креми, користете хидратант за кожата двапати дневно, затоа што ќе ја одржува вашата кожа мека и влажна, воедно ќе ги направи брчките помалку видливи.

Пудра

Ова останува исто за жените во која било доба од животот. Треба да ја пронајдете вистинската нијанса која совршено се вклопува со вашата кожа. Можеби ќе треба да нанесувате поголема количина, за разлика од порано, но тоа е нормално. На крај нанесете пудра во прав со иста нијанса за перфектен финиш.

Очи

Иако вашата кожа веќе не е иста, тоа не важи и за вашите очи. Направете ги очите центар на вниманието. Шминкајте ги очите со квалитетно моливче за очи и добра маскара. Избегнувајте темни сенки за очи.

Усни

Користете кармин со посветла нијанса, а избегнувајте го моливчето за усни затоа што моливчето само ќе ги истакне брчките околу усните.

Коса

Вашата фризура нека биде колку што може поедноставна. Ако е сива – не кријте ја. Покажувајте ја со гордоста, а ако одлучите да ја бојадисате – бојадисувајте ја од корените до врвовите.

Инспиративни жени кои покажуваат дека убавината нема граници

Туризам

ВУДСТОК ДЕВОЈКИ – НАЈДОБРИТЕ СТИЛСКИ МОМЕНТИ ОД 1969

Туризам

BMI КАЛКУЛАТОР

BMI Result

Што е BMI?

Индекс на телесната маса е показател на нутритивниот статус на еден поединец и важи за лица постари од 18 години. Со BMI калкулаторот можете да пресметате дали имате прекумерена, поднормална или нормална тежина. Здрав BMI резултат би бил оној измеѓу 20 и 25.

БМИ го покажува односот помеѓу тежината и висината на телото, но не се зема во предвид составот на телото. Тој не може да го илустрира точниот процент на телесните масти во однос со мускулите или коскената маса.

Поединци со висок БМИ се категоризирани како дебели, но постојат и исклучоци. На пример, кај многу крупните луѓе, бодибилдерите, бремените жени и луѓе пониски од 1.5 метар, БМИ индексот е голем, но тоа не значи дека тие се дебели бидејќи процентот на мускулите и коскената маса во однос на висината е голем.

Ве молиме внесете ги сите полиња за да може да го пресметаме вашиот БМИ.

BMR КАЛКУЛАТОР

ПРЕСМЕТАЈ КАЛОРИИ

  калории дневно - Вашиот Основен метаболички степен (BMR)

Основен метаболички степен е најниската потрошувачка на енергија неопходна за одржување на виталните процеси на телото во текот на 24 часа. Односно, ја претставува минималната количина на енергија потребна за непречено функционирање на срцето, белите дробови, нервниот систем, бубрезите, црниот дроб, цревата, мускулите, кожата, итн. Вашиот BMR не ги вклучува калориите кои се согоруваат од нормалните дневни активности или вежби. Дополнително вежбање го зголемува вашиот BMR, го подобрува вашето здравје и способноста на вашето тело да гори повеќе енергија. Потребни ви се:
  •    - калории дневно за да ја задржите истата тежина
  •    - калории дневно за да загубите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да загубите 1 килограм неделно
  •    - калории дневно за да качите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да качите 1 килограм неделно
Најдобар начин за губење на телесната тежина е преку правилна исхрана и вежбање. Намалувајте ги калориите постепено и внимавајте да не ги намалите под 1000 калории дневно. Брзото слабеење може лошо да се одрази врз вашето здравје, а исто така и допринесува до брзо враќање на загубените килограми. Губете килограми постепено, обидете се да одржите баланс во исхраната. Конзулмирајте ги сите хранливи состојки кои ви се потребни, но во помали количини. Совети
  • пијте 6/8 чаши вода на ден
  • јадете чести но мали оброци
  • јадете многу свежо овошје и зеленчук
  • избегнувајте кафе и алкохол
  • избегнувајте преработена храна како што е белиот шеќер
  • избегнувајте црвено месо и животински масти
  • намалете го внесувањето на млечни производи
  • вежбајте минимум 3 пати во неделата
Калкулаторот обезбедува одлична претпоставка и може да се користи како водич, но за најточни информации консултирајте се со вашиот нутриционист или доктор. Калкулаторот е направен по Mifflin - St Jeor равенката.
Ве молиме внесете ги сите полиња за да можеме да го пресметаме вашиот БМР.
Ladybook Контакт
МАСИВА ДООЕЛ Скопје
ул. Козле бр.88, лан.2, лок.1,
1000 Скопје, Македонја
+389 77 76 89 25 | +389 70 21 67 41

contact@ladybook.mk
marina@ladybook.mk
Ladybook Импресум
Генерален менаџер:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Уредник:
Тина Митева
tina@ladybook.mk
Новинар:
Лидија Дамјановска Апостолска
contact@ladybook.mk
Новинар:
Марина Вучковиќ
m.vuckovik@masiva.mk
Социјални медиуми:
Мила Тасевска
mila@ladybook.mk
Графичко уредување:
Виктор Гаврилски
viktor@ladybook.mk
Маркетинг:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Дизајн и развој:
ИФ КРЕАТИВА
filip@ifkreativa.com
ivana@ifkreativa.com