САБОТА, 08 ЈУНИ 2019

Како целосно да се исклучите од работата додека сте на одмор?

Ако имате редовна работа со полно работно време, сигурно понекогаш се чувствувате уморно или недоодморено и едвај чекате да дојде лето за да го искористите годишниот одмор. Но, која би била поентата на одморот ако постојано го проверувате својот „е-mail" исто како кога сте не работа. Како да се дисконектирате од работата и да уживате во одморот?

post cover photo

Средете ги работните обврски предвреме

Ако имате некакви задачи или „e-mail"-ови на кои треба да пратите повратен одговор - справете се со сите нив уште пред да започнете да се пакувате за патувањето.

Поставете јасна дефиниција за „итни случаи"

Осигурете се дека колегата кој ве заменува додека ве нема или само ги врши вашите обврски разбира што мислите кога велите да ве бара само во итни случаи. Расчистете со што точно не сакате да ви го прекинуваат одморот.

Исклучете го звукот на телефонот

Сигурно на вашиот паметен телефон има опција „Do Not Disturb", затоа искористете ја. Телефонот оставете го само за итни случаеви, а за време на специфичните активности - како спа или играње одбојка на плажа не плашете се да го исклучите звукот на телефонот.

Опремата за работа оставете ја дома

Ако имате некакви електрични уреди како телефони или таблети кои ви служат за работа - оставете ги дома. 

Целата технологија оставајте ја внатре

Ако преферирате да се конектирате со светот, тогаш наутро додека сте во хотелот проверете ја својата пошта, но откако ќе излезете надвор обидете се да ги игнорирате сите уреди со цел да не го пропуштите она што го прави вашиот одмор посебен.

Испланирајте го враќањето

Подгответе се за хаосот кој следува кога ќе се вратите дома. Не закажувајте еден тон состаноци за првиот ден - затоа што ќе ви биде потребно некое време да се реадаптирате целосно на работната атмосфера. Најпрво, одвојте си неколку часа да се организирате за се што ви следува.

Побарајте надополнување од колегите

Не плашете се да прашате што точно сте пропуштиле додека сте биле на одмор, за сечие добро.

10 години Излет и отворање на летно Сектор 909

Туризам
ladybook TRENDING

ВУДСТОК ДЕВОЈКИ – НАЈДОБРИТЕ СТИЛСКИ МОМЕНТИ ОД 1969

Туризам

BMI КАЛКУЛАТОР

BMI Result

Што е BMI?

Индекс на телесната маса е показател на нутритивниот статус на еден поединец и важи за лица постари од 18 години. Со BMI калкулаторот можете да пресметате дали имате прекумерена, поднормална или нормална тежина. Здрав BMI резултат би бил оној измеѓу 20 и 25.

БМИ го покажува односот помеѓу тежината и висината на телото, но не се зема во предвид составот на телото. Тој не може да го илустрира точниот процент на телесните масти во однос со мускулите или коскената маса.

Поединци со висок БМИ се категоризирани како дебели, но постојат и исклучоци. На пример, кај многу крупните луѓе, бодибилдерите, бремените жени и луѓе пониски од 1.5 метар, БМИ индексот е голем, но тоа не значи дека тие се дебели бидејќи процентот на мускулите и коскената маса во однос на висината е голем.

Ве молиме внесете ги сите полиња за да може да го пресметаме вашиот БМИ.

BMR КАЛКУЛАТОР

ПРЕСМЕТАЈ КАЛОРИИ

  калории дневно - Вашиот Основен метаболички степен (BMR)

Основен метаболички степен е најниската потрошувачка на енергија неопходна за одржување на виталните процеси на телото во текот на 24 часа. Односно, ја претставува минималната количина на енергија потребна за непречено функционирање на срцето, белите дробови, нервниот систем, бубрезите, црниот дроб, цревата, мускулите, кожата, итн. Вашиот BMR не ги вклучува калориите кои се согоруваат од нормалните дневни активности или вежби. Дополнително вежбање го зголемува вашиот BMR, го подобрува вашето здравје и способноста на вашето тело да гори повеќе енергија. Потребни ви се:
  •    - калории дневно за да ја задржите истата тежина
  •    - калории дневно за да загубите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да загубите 1 килограм неделно
  •    - калории дневно за да качите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да качите 1 килограм неделно
Најдобар начин за губење на телесната тежина е преку правилна исхрана и вежбање. Намалувајте ги калориите постепено и внимавајте да не ги намалите под 1000 калории дневно. Брзото слабеење може лошо да се одрази врз вашето здравје, а исто така и допринесува до брзо враќање на загубените килограми. Губете килограми постепено, обидете се да одржите баланс во исхраната. Конзулмирајте ги сите хранливи состојки кои ви се потребни, но во помали количини. Совети
  • пијте 6/8 чаши вода на ден
  • јадете чести но мали оброци
  • јадете многу свежо овошје и зеленчук
  • избегнувајте кафе и алкохол
  • избегнувајте преработена храна како што е белиот шеќер
  • избегнувајте црвено месо и животински масти
  • намалете го внесувањето на млечни производи
  • вежбајте минимум 3 пати во неделата
Калкулаторот обезбедува одлична претпоставка и може да се користи како водич, но за најточни информации консултирајте се со вашиот нутриционист или доктор. Калкулаторот е направен по Mifflin - St Jeor равенката.
Ве молиме внесете ги сите полиња за да можеме да го пресметаме вашиот БМР.
Ladybook Контакт
МАСИВА ДООЕЛ Скопје
ул. Козле бр.88, лан.2, лок.1,
1000 Скопје, Македонја
+389 77 76 89 25 | +389 70 21 67 41

contact@ladybook.mk
marina@ladybook.mk
Ladybook Импресум
Генерален менаџер:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Уредник:
Тина Митева
tina@ladybook.mk
Новинар:
Лидија Дамјановска Апостолска
contact@ladybook.mk
Новинар:
Марина Вучковиќ
m.vuckovik@masiva.mk
Социјални медиуми:
Мила Тасевска
mila@ladybook.mk
Графичко уредување:
Виктор Гаврилски
viktor@ladybook.mk
Маркетинг:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Дизајн и развој:
ИФ КРЕАТИВА
filip@ifkreativa.com
ivana@ifkreativa.com