ВТОРНИК, 26 ФЕВРУАРИ 2019

8 чудни работи кои можат да се случат за време на секс

Секс. Сите го сакаат, а сите имаат различни идеи каков треба да биде: еротски, сензуален. Секси? Воглавно, кога се размислува за сексот се забораваат чудните мириси, звуци и моменти. Во кревет се случуваат смешни моменти – но и тоа е во ред. Еве неколку чести и помалку засрамувачки работи кои можат да се случат за време на секс.

post cover photo

Каков е тој звук?

Чудниот звук кој е резултат на испуштање на воздухот кој навлегува во вагината за време на пенетрација само значи дека сте на правиот пат. Самата пенетрација и менувањето на позициите можат да доведат до овој непријатен момент, но не грижете се, само продолжете.

Мокри дамки

Сигурно ви е познато. Мокра постела после сексуалниот акт е само доказ дека одлично сте си поминале во разменувањето телесни течности.

Од кога е сексот спорт?

Колку пати само ви се случило да си ја удрите главата од некој ѕид, или колениците да ви бидат темно сини? Се додека не се случи нешто екстремно, во ред е да имате мали лузни од секс.

Која позиција е следна?

Вие се местите на една страна, а партнерот на друга. Иако на момент не сте синхронизирани, не грижете се затоа што тоа е само доказ дека вашата сексуална фантазија функционира, а варијациите се безбројни. Сигурност ќе ја пронајдете следната идеална позиција.

Вагина или пустина?

Одлично се позициониравте, но има проблем? Не грижете се, се случува понекогаш. Лубрикантот е одлично помагало во овие моменти.

Дали навистина се измочкав?

Да, понекогаш се случува да мочкате за време на секс. Ако имате чувствителен мочен меур, тоа може да се случи кога пенисот навлегува во вагината. Исто, може да се случи за време на интензивен оргазам. Што можете да направите во врска со ова? Мочкајте пред секс!

Поранешното момче во мислите

Сите го прават тоа! Во ред?! Ништо лично.

Размислувате за различни работи кога ве задоволува орално

„Ми се јаде пица, или чоколадо?”, „Колку беше напорно на работа денес.”. Не грижете се – се работи за мултитаскинг, пробајте да уживате во моментот.

Инспиративни жени кои покажуваат дека убавината нема граници

Туризам

ВУДСТОК ДЕВОЈКИ – НАЈДОБРИТЕ СТИЛСКИ МОМЕНТИ ОД 1969

Туризам

BMI КАЛКУЛАТОР

BMI Result

Што е BMI?

Индекс на телесната маса е показател на нутритивниот статус на еден поединец и важи за лица постари од 18 години. Со BMI калкулаторот можете да пресметате дали имате прекумерена, поднормална или нормална тежина. Здрав BMI резултат би бил оној измеѓу 20 и 25.

БМИ го покажува односот помеѓу тежината и висината на телото, но не се зема во предвид составот на телото. Тој не може да го илустрира точниот процент на телесните масти во однос со мускулите или коскената маса.

Поединци со висок БМИ се категоризирани како дебели, но постојат и исклучоци. На пример, кај многу крупните луѓе, бодибилдерите, бремените жени и луѓе пониски од 1.5 метар, БМИ индексот е голем, но тоа не значи дека тие се дебели бидејќи процентот на мускулите и коскената маса во однос на висината е голем.

Ве молиме внесете ги сите полиња за да може да го пресметаме вашиот БМИ.

BMR КАЛКУЛАТОР

ПРЕСМЕТАЈ КАЛОРИИ

  калории дневно - Вашиот Основен метаболички степен (BMR)

Основен метаболички степен е најниската потрошувачка на енергија неопходна за одржување на виталните процеси на телото во текот на 24 часа. Односно, ја претставува минималната количина на енергија потребна за непречено функционирање на срцето, белите дробови, нервниот систем, бубрезите, црниот дроб, цревата, мускулите, кожата, итн. Вашиот BMR не ги вклучува калориите кои се согоруваат од нормалните дневни активности или вежби. Дополнително вежбање го зголемува вашиот BMR, го подобрува вашето здравје и способноста на вашето тело да гори повеќе енергија. Потребни ви се:
  •    - калории дневно за да ја задржите истата тежина
  •    - калории дневно за да загубите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да загубите 1 килограм неделно
  •    - калории дневно за да качите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да качите 1 килограм неделно
Најдобар начин за губење на телесната тежина е преку правилна исхрана и вежбање. Намалувајте ги калориите постепено и внимавајте да не ги намалите под 1000 калории дневно. Брзото слабеење може лошо да се одрази врз вашето здравје, а исто така и допринесува до брзо враќање на загубените килограми. Губете килограми постепено, обидете се да одржите баланс во исхраната. Конзулмирајте ги сите хранливи состојки кои ви се потребни, но во помали количини. Совети
  • пијте 6/8 чаши вода на ден
  • јадете чести но мали оброци
  • јадете многу свежо овошје и зеленчук
  • избегнувајте кафе и алкохол
  • избегнувајте преработена храна како што е белиот шеќер
  • избегнувајте црвено месо и животински масти
  • намалете го внесувањето на млечни производи
  • вежбајте минимум 3 пати во неделата
Калкулаторот обезбедува одлична претпоставка и може да се користи како водич, но за најточни информации консултирајте се со вашиот нутриционист или доктор. Калкулаторот е направен по Mifflin - St Jeor равенката.
Ве молиме внесете ги сите полиња за да можеме да го пресметаме вашиот БМР.
Ladybook Контакт
МАСИВА ДООЕЛ Скопје
ул. Козле бр.88, лан.2, лок.1,
1000 Скопје, Македонја
+389 77 76 89 25 | +389 70 21 67 41

contact@ladybook.mk
marina@ladybook.mk
Ladybook Импресум
Генерален менаџер:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Уредник:
Тина Митева
tina@ladybook.mk
Новинар:
Лидија Дамјановска Апостолска
contact@ladybook.mk
Новинар:
Марина Вучковиќ
m.vuckovik@masiva.mk
Социјални медиуми:
Мила Тасевска
mila@ladybook.mk
Графичко уредување:
Виктор Гаврилски
viktor@ladybook.mk
Маркетинг:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Дизајн и развој:
ИФ КРЕАТИВА
filip@ifkreativa.com
ivana@ifkreativa.com