ЧЕТВРТОК, 28 МАРТ 2019

Како секогаш да мирисате убаво

Понекогаш поради брзиот животен стил не се прибирате дома цел ден и на крајот на денот чувствувате како почнувате да мирисате непријатно. Парфемите ви се потрошени, дезодорансите се при крај така што се почесто се засрамувате од вашата миризба. Еве некои одлични начини да мирисате добро во текот на целиот ден.

post cover photo

Користете миризлив гел за туширање

Од сите начини секогаш да мирисате добро, користењето на миризлив гел за туширање е најлесно. Користење на миризлив гел за туширање е совршен начин да имате прекрасен мирис кој ќе трае во текот на денот. Ако се туширате во утринските часови, гелот ќе се впие во кожата, оставајќи еден суптилен мирис.

Ставете дезодоранс веднаш по туширање

Во моментот кога ќе излезе од туш, ставете дезодоранс.Доколку го сторите тоа веднаш, тогаш не мора да се грижите за вашата миризба во текот на целиот ден.

Влажните марамчиња се ваш најдобар пријател

Знаете како бебиња секогаш мирисаат убаво? Чувајте мало пакетче со влажни марамчиња во вашата чанта за секој случај. Дури и да се испотите во текот на денот, влажните марамчиња ќе ви помогнат да привремено да ја освежите вашата миризба.

Несесер со потребните работи

Секогаш со вас во чантата носете и мал комплет од “убави мириси”. Можете да земете еден несесер и да го наполните со мини шише со парфем, екстра дезодоранс, мала четка за заби, гуми за џвакање. Здивот е исто така важен кога станува збор за добро мирисање.

Применувајте миризлив лосион во текот на ноќта

Уште еден мал трик за секогаш да мирисате убаво е да користите миризлив лосион пред спиење. Добрата работа во врска со ова е што вашата кожа ќе го апсорбира лосионот во текот на ноќта, па кога ќе се разбудите, вие ке мирисате природно и прекрасно. Нема да има потреба за парфем.

Понекогаш поради брзиот начин цел ден не се прибирате дома и на крајот на денот чувствувате како почнувате да мирисате непријатно.Парфемите ви се потрошени, дезодорансите се при крај така што се почесто се засрамувате од вашата миризба. Еве некои одлични начини да мирисате добро во текот на целиот ден.


Користете миризлив гел за туширање
Од сите начини секогаш да мирисате добро, користењето на миризлив гел за туширање е најлесно. Користење на миризлив гел за туширање е совршен начин да имате прекрасен мирис кој ќе трае во текот на денот. Ако се туширате во утринските часови, гелот ќе се впие во кожата, оставајќи еден суптилен мирис.


Ставете дезодоранс веднаш по туширање
Во моментот кога ќе излезе од туш, ставете дезодоранс.Доколку го сторите тоа веднаш, тогаш не мора да се грижите за вашата миризба во текот на целиот ден.


Влажните марамчиња се ваш најдобар пријател
Знаете како бебиња секогаш мирисаат убаво? Чувајте мало пакетче со влажни марамчиња во вашата чанта за секој случај. Дури и да се испотите во текот на денот, влажните марамчиња ќе ви помогнат да привремено да ја освежите вашата миризба.


Несесер со потребните работи
Секогаш со вас во чантата носете и мал комплет од
убави мириси”. Можете да земете еден несесер и да го наполните со мини шише со парфем, екстра дезодоранс, мала четка за заби, гуми за џвакање. Здивот е исто така важен кога станува збор за добро мирисање.

 

 

Применувајте миризлив лосион во текот на ноќта
Уште еден мал трик за секогаш да мирисате убаво е да користите миризлив лосион пред спиење. Добрата работа во врска со ова е што вашата кожа ќе го апсорбира лосионот во текот на ноќта, па кога ќе се разбудите, вие ке мирисате природно и прекрасно. Нема да има потреба за парфем.

Bella prolet 19

Инспиративни жени кои покажуваат дека убавината нема граници

Туризам
ladybook TRENDING

ВУДСТОК ДЕВОЈКИ – НАЈДОБРИТЕ СТИЛСКИ МОМЕНТИ ОД 1969

Туризам

BMI КАЛКУЛАТОР

BMI Result

Што е BMI?

Индекс на телесната маса е показател на нутритивниот статус на еден поединец и важи за лица постари од 18 години. Со BMI калкулаторот можете да пресметате дали имате прекумерена, поднормална или нормална тежина. Здрав BMI резултат би бил оној измеѓу 20 и 25.

БМИ го покажува односот помеѓу тежината и висината на телото, но не се зема во предвид составот на телото. Тој не може да го илустрира точниот процент на телесните масти во однос со мускулите или коскената маса.

Поединци со висок БМИ се категоризирани како дебели, но постојат и исклучоци. На пример, кај многу крупните луѓе, бодибилдерите, бремените жени и луѓе пониски од 1.5 метар, БМИ индексот е голем, но тоа не значи дека тие се дебели бидејќи процентот на мускулите и коскената маса во однос на висината е голем.

Ве молиме внесете ги сите полиња за да може да го пресметаме вашиот БМИ.

BMR КАЛКУЛАТОР

ПРЕСМЕТАЈ КАЛОРИИ

  калории дневно - Вашиот Основен метаболички степен (BMR)

Основен метаболички степен е најниската потрошувачка на енергија неопходна за одржување на виталните процеси на телото во текот на 24 часа. Односно, ја претставува минималната количина на енергија потребна за непречено функционирање на срцето, белите дробови, нервниот систем, бубрезите, црниот дроб, цревата, мускулите, кожата, итн. Вашиот BMR не ги вклучува калориите кои се согоруваат од нормалните дневни активности или вежби. Дополнително вежбање го зголемува вашиот BMR, го подобрува вашето здравје и способноста на вашето тело да гори повеќе енергија. Потребни ви се:
  •    - калории дневно за да ја задржите истата тежина
  •    - калории дневно за да загубите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да загубите 1 килограм неделно
  •    - калории дневно за да качите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да качите 1 килограм неделно
Најдобар начин за губење на телесната тежина е преку правилна исхрана и вежбање. Намалувајте ги калориите постепено и внимавајте да не ги намалите под 1000 калории дневно. Брзото слабеење може лошо да се одрази врз вашето здравје, а исто така и допринесува до брзо враќање на загубените килограми. Губете килограми постепено, обидете се да одржите баланс во исхраната. Конзулмирајте ги сите хранливи состојки кои ви се потребни, но во помали количини. Совети
  • пијте 6/8 чаши вода на ден
  • јадете чести но мали оброци
  • јадете многу свежо овошје и зеленчук
  • избегнувајте кафе и алкохол
  • избегнувајте преработена храна како што е белиот шеќер
  • избегнувајте црвено месо и животински масти
  • намалете го внесувањето на млечни производи
  • вежбајте минимум 3 пати во неделата
Калкулаторот обезбедува одлична претпоставка и може да се користи како водич, но за најточни информации консултирајте се со вашиот нутриционист или доктор. Калкулаторот е направен по Mifflin - St Jeor равенката.
Ве молиме внесете ги сите полиња за да можеме да го пресметаме вашиот БМР.
Ladybook Контакт
МАСИВА ДООЕЛ Скопје
ул. Козле бр.88, лан.2, лок.1,
1000 Скопје, Македонја
+389 77 76 89 25 | +389 70 21 67 41

contact@ladybook.mk
marina@ladybook.mk
Ladybook Импресум
Генерален менаџер:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Уредник:
Тина Митева
tina@ladybook.mk
Новинар:
Лидија Дамјановска Апостолска
contact@ladybook.mk
Новинар:
Марина Вучковиќ
m.vuckovik@masiva.mk
Социјални медиуми:
Мила Тасевска
mila@ladybook.mk
Графичко уредување:
Виктор Гаврилски
viktor@ladybook.mk
Маркетинг:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Дизајн и развој:
ИФ КРЕАТИВА
filip@ifkreativa.com
ivana@ifkreativa.com